Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Aha….Vy mne neustále podezříváte, že si rád tu i onde plivnu. Snažil jsme se, ale nějak mi to nejde. Není na co. Z textu jsem pochopil, že se ta naše koaliční vláda chová tak, jak se koaliční vláda obvykle chová. Pak jsem i pochopil, že se nemáme bát něčeho, co vlastně nehrozí. Pokud je mi známo, tak na rozkol ve vládě ani nikdo nečeká a ani si ho nepřeje. Kupodivu ani náš pan president a to už je co říci. Nebo víte o někom jiném? Tedy normálně si to obvykle přeje opozice, ale ta v tomto směru také nějak mlčí. Jsem opravdu bezradný a ta slina mi mezitím opravdu zaschla.

1 0
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2554x
Čověk, kterému není lhostejná budoucnost jeho dětí a vnoučat. Podporovatel TOP09.

Každý má právo dělat cokoliv, co nezakazuje zákon!

Nechci se dožít doby, kdy u nás bude opět někdo persekuován kvůli víře, etniku či národnosti nebo jinému důvodu na základě principu kolektivní viny.