Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ovšem, došly argumenty, přišly nadávky. Nejdříve se naučte ovládat svůj vztek, což se projeví absencí slov jako "docentůrek" (která opravdu nemají tu moc zesměšnit objekt dané nadávky, jak si myslíte) a bude se vám psát mnohem lépe. Také by mě moc zajímal hlubší psychologický rozbor oné "zamindrákovanosti".

3 1
možnosti

Prohlíd jsem si fotky, které zveřejnil Polický i Konvička. Všichni jsou si velmi podobní. Jsou v pohodě, doufám, že jim ta pohoda dlouho vydrží.

Jinak si myslím, že tu Konvičku obviňujete z něčeho co nespáchal. Posudek vždy závisí na tendencích hodnotícího subjektu.Proto vaše soudy nemají praktický význam, postrádají objektivitu a stávají se vlastně žvanírnou.

3 1
možnosti
Foto

Hodnotit někoho podle vzhledu je ubohost bez ohledu na to jaké má kdo tendence.

0 2
možnosti

Hlouběji už to nejde. Díky za Váš článekR^

1 2
možnosti

Jako odpůrce islamizace naší země jsem vnímal pana Konvičku jako vůdčí typ a držel mu palce. Po půl roce jsem v rozpacích a na pochybách, jestli to je ten správný směr k následování. Kolikrát jsem byl v opozici s autorem, s panem Chuchmou (zdravím) i s panem Vaňourkem. S podstatou článku ale souhlasím a s diskuzními příspěvky zmíněných pánů také. A pro pana Konvičku mám toto mé sdělení. Vemte na vědomí, že islám už tu je, zejména obavy z něj. Je v našich hlavách a daří se mu štěpit naší společnost a vyvolávat vášně. A můj dojem z Vaší rétoriky je strach. Ale nejen z islámu, ale i z Vás a z chování lidí, kteří Vás podporují a ztotožňují se s Vámi. Místo, aby se diskutovalo a hledalo řešení, které bude vyhovovat všem (nebo většině), osočujeme se a vyhrožujeme si. A takovou společnost tu nikdo určitě nechce, nikdo z nás. Děkuji.

PS: Ne, neznám řešení, mám několik nápadů a několik myšlenek, co s tím. Ale taky mám představu, jak to nedělat. I od toho se dá začít a pokračovat.

4 5
možnosti
Foto

Po zkouknuti Konvickova prispevku jsem na chvili nabyl dojmu, ze mu nekdo zcizil identitu a chtel z nej udelat pitomce /// Ale obavam se, ze to tak bohuzel neni

5 2
možnosti
Foto

Už se mu to stalo několikrát.

0 0
možnosti

Martin Konvička:

Docentůrek, magistrůrek, doktůrek.

.

Radek Polický:

0, 0, 0, :-P, (!)

6 2
možnosti
Foto

Koukam, ze vam nijak nevadi, ze pan Konvicka klesa na tuto uroven .. podstatne je si rypnout, dokud to jde, ze? 8-o

4 4
možnosti

Být ministrem financí přestanu všechny neziskovky platit , a těm na fotce smích přejde.

5 3
možnosti
Foto

Dlouho jsem neměl úplně jasno kam si Konvičku zařadit. Po přečtení jeho článku mám celkem jasno. Taky jsem se zamyslel nad jeho profilovou fotkou a došel jsem k podobnému hodnocení jako vy, ale říkal jsem si, že je zbytečné mu to psát do diskuse. Vám R^

8 10
možnosti

Hlavně řádně zařadit a opatřit nálepkou !!

3 4
možnosti
Foto

Konvička se účelově vybraným lidem na fotkách, kteří vyjadřují solidaritu s uprchlíky, pošklebuje za jejich vizáž a tělesnou konstituci. To je podle jeho příznivců v pořádku, dokonce mu za to tleskají. Když někdo stejnou metodou zrecenzuje jeho fotku, můžou se vzteky pominout. Lidé na fotkách v tomto článku (kromě Konvičky) vypadají normálně. Na rozdíl od Konvičky nepopisují na netu své ujeté bdsm sexuální fantazie, nevyzývají k odnímání práv názorovým odpůrcům, ani nechtějí stavět koncentrační tábory a řešit islámskou otázku plynem, jak to na FB před časem navrhoval on. Podle zdejších diskutérů jsou to ale: pipinky, sluníčkáři, nefachčenkové, zjevy, hurátlupy.... :-/

9 4
možnosti
Foto

Že jsem ťal do živého ukazují i opakované vstupy Konvičky do diskuze. Většinou to nechává jen na té své squadře nohsledů.

3 9
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2554x
Čověk, kterému není lhostejná budoucnost jeho dětí a vnoučat. Podporovatel TOP09.

Každý má právo dělat cokoliv, co nezakazuje zákon!

Nechci se dožít doby, kdy u nás bude opět někdo persekuován kvůli víře, etniku či národnosti nebo jinému důvodu na základě principu kolektivní viny.