Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dlouho jsem neměl úplně jasno kam si Konvičku zařadit. Po přečtení jeho článku mám celkem jasno. Taky jsem se zamyslel nad jeho profilovou fotkou a došel jsem k podobnému hodnocení jako vy, ale říkal jsem si, že je zbytečné mu to psát do diskuse. Vám R^

8 10
možnosti
LR

Hlavně řádně zařadit a opatřit nálepkou !!

3 4
možnosti
Foto

Vy to snad neděláte? Nemáte snad onálepkovány všechny muslimy? Vždycky mě zajímá, kdo je jak důvěryhodný.

4 3
možnosti
LR

Nemám onálepkovány všechny muslimy.

Jen vím, že muslim je muslimem, protože Korán považuje za autentické příkazy své verze bohů, vč. příkazu zabít Chuchmu.

4 2
možnosti
Foto

Představte si, že má dcera se na svých cestách setkala s mnoha muslimy a nikdo se ji nepokusil zabít. Konvičkovo hlásání nenávisti míří právě na takové přihlouplé lidi jako jste vy. Příliš se od těch, co si korán vykládají stejně jako vy, nelišíte.

6 3
možnosti
Foto

Představte si, že moje babička se setkala v obsazeném pohraničí s mnoha nacisty a s žádným neměla problém. Bylo jí cca. 10 let. Byli prý docela milí a jeden jí dokonce dal nějaké jídlo. Z toho plyne, že je nacismus v pořádku?

8 0
možnosti
LR

Já se, milý Chuchmo, při svých cestách také setkal s mnoha muslimy.

S jedním z nich, našim průvodcem po Egyptě, denně si studujícím Korán, i dlouze diskutoval.

Bylo to poučné a zábavné současně.

Mlácení manželek prý Allah myslel jako třeba nanejvýš zubním kartáčkem. To zabíjení našinců se dočasně odkládá, stejně pochopíme, že islám je to pravé.

A žádný holocaust se nekonal a koncentráky taky ne.

Nebo na Západním břehu - také to bylo zábavné - židé jsou bohatí, protože to bohatství sebrali arabům na okupovaném území. Kdyby tam byli arabové, byli by také tak bohatí. A stejně je i s jejich pomahači z Evropy a USA naženeme do moře...

3 2
možnosti
LR

Mno a co se týče toho "odkladu" zabíjení - pak bylo ze souvislosti zřejmé, že si byl vědom toho, že z nezabitých turistů se uživit dá, ze zabitých by neměl nic, jen hlad.

4 1
možnosti
Foto

Klidně vám dám za pravdu, co se turistů týče. Ale v zemích, kde je zastoupení muslimů mnohem vyšší než u nás nejsou jen muslimové a turisté. A ti lidé tam žijí a žijí bez problémů. Ti kdo tam dělají problémy jsou stejní jako vy, hlásají nenávist k jakékoliv odlišnosti. 

Ale abyste si mé příspěvky mylně nevykládal. Já nehoruji proto, abychom sem vpustili hordy ekonomickým běženců, já se ozývám proti lidem, kteří bojují tam kde toho není třeba. Islám není hrozbou, hrozbou jsou extrémisté jakéhokoliv vyznání a hrozbou je náš systém, který je celý postaven na parazitismu. Dokud ten tu budeme mít, je úplně jedno, kdo na něm bude parazitovat. Mně fakt netrápí jestli mi nasadí okovy Konvička nebo nějací islamisté. Já v tom rozdíl nevidím. Budu vždy proti obojímu.

2 2
možnosti
Foto

O bezproblémovém soužití by vám třeba mohl vyprávět Immad Idin Habib,  předseda marockého Svazu exmuslimů. Mně o tom vyprávěl osobně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2554x
Čověk, kterému není lhostejná budoucnost jeho dětí a vnoučat. Podporovatel TOP09.

Každý má právo dělat cokoliv, co nezakazuje zákon!

Nechci se dožít doby, kdy u nás bude opět někdo persekuován kvůli víře, etniku či národnosti nebo jinému důvodu na základě principu kolektivní viny.