Diskuse

Zahrada

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kupodivu by s článkem dalo souhlasit. Kéž by se autor držel tohoto tématu...

0 0
možnosti

¨Tohle by vám šlo, vykašlete se na jiná témata a třeba to bude i smysluplné...

1 1
možnosti
Foto

K těm slimákům: nijak jsem to nezkoumal, tak to berte velmi s rezervou, ale dřív jsem o nich téměř nevěděl. Pak jich bylo až příliš a letos jich je zas minimum, ač všude slyším nářky jak se přemnožují. A přesně opačný stav jsem měl u zmijí kolem domu. Dřív jich bylo celkem dost, pak se mi tu usadila rodinka ježků a zmije zmizely. Od loňska jsem už neviděl ježka, zato se znovu objevily zmije. Nezjišťoval jsem si jestli zmije může slimáky hubit, ale ta souvislost ve výskytu zmijí a slimáků tu je. Samozřejmě, že obojí mohou ovlivňovat jiné souvislosti, kterých jsem si nevšim.

0 0
možnosti
Foto

Chtít vyhubit mírumilovného slimáka?

0 0
možnosti

R76a93d56e80k 86J24a20r45o75š

28. 6. 2015 19:12

Udělejte si na zahrádce malé jezírko a nasaďte tam candáty. A máte po starosti, kam se slimáky. Vaši candáti Vám budou vděční a odmění se Vám luxusním biomasem...

0 0
možnosti
Foto

Že by úvodní lekce výukového programu pro africké imigranty? 

Dobrý nápad! Jen jestli to nebude málo....

4 1
možnosti
Foto

Vy jste nějaká posedlá těmi Afričany.Rv

Normální je hodnotit konkrétní článek ne tahat jsem zcela nesouvisející témata.

2 3
možnosti

Krásná zahrádka, jste puntíčkář, ani plevílek:-). R^

1 0
možnosti

A jaké máte zkušenosti s plísní bramborovou (phytophorou), co bohužel stejně napadá i rajčata?

0 0
možnosti
Foto

Špatné,tak jako každý, raději o ní nemluvit ať ji přivoláme-zatím má být alespoń u nás sucho tak snad nebude.

Při masivním výskytu je to jediná věc co mě občas donutí použít chemii:-/

1 2
možnosti
Foto

Konečně s vámi mohu 100% souhlasit. Přesto si malinko rýpnu.  Představte si, že by vám do vaší zahrádky začal mluvit nějaký úřada z Prahy co a jak musíte pěstovat, kolik atd..  Myslíte si, že by vám to nějak pomohlo? A takto je to se vším. ;-)

1 0
možnosti

R^

Máte tu zahrádku pěknou, až se nechce věřit, kde na to berete čas, když tady na blogu pořád obhajujete neobhajitelné.;-)

Ale na to, že jste valach mi tam něco chybí. Nevíte co?

2 0
možnosti
Foto

Pokud myslíte trnky tak nechybí, jsem abstinent a nemám prostory kde by mohly být stromy. To by tam byly třešně, hrušky, jablka,špendlíky (něco jako žlutá švestka-super na marmeládu) a maximálně nějaká ta švestka na povidla a sušení.

1 2
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2554x
Čověk, kterému není lhostejná budoucnost jeho dětí a vnoučat. Podporovatel TOP09.

Každý má právo dělat cokoliv, co nezakazuje zákon!

Nechci se dožít doby, kdy u nás bude opět někdo persekuován kvůli víře, etniku či národnosti nebo jinému důvodu na základě principu kolektivní viny.