Diskuse

Žumpa!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J90a63n 54R21á95ž

1. 8. 2015 12:10

Jediná rada: Nečíst, nereagovat, nediskutovat!

Osvědčilo se to u vícero blogerů, kteří s umanutou vytrvalostí stále a stále provokovali, až se stali nezajímavými.. Když neměli mít žádné odezvy na své výplody, zmizeli.

1 0
možnosti
JN

Jestli mě něco u tohoto trotla nadzvedává, tak to jeho mínusování, něco tak ubohého neuvidíte.

1 1
možnosti
VL

Tak ho to baví, no a co? Píše nesmysly a rád mínusuje. Fakt škoda že už nefunguje Exotopedia, tam by se hodil:-)

2 1
možnosti
JN

Reagovat na názory tohoto pána už jsem dávno vzdal, ale jméno si pamatuji.

0 1
možnosti
PT

Nejhorší žumpa jsou ti co chtějí tady vyvolat situaci aby naši potomci jednou odtud utíkali s holou zadnicí před tím co dneska vidíme všude,  kde vládnou mohamedáni se svým středověkým know how zvaným právo Šária, Korán a spisky Mohameda, nesnášenlivost, vraždění, občanské války, terorismus to je kultůra,  kterou k nám chce tahle lidská žumpa zavléct.Rv

2 1
možnosti
MK

Ano, začne-li se země propadat každým Vaším článkem nebo diskusním příspěvkem, bude to  žumpa s hloubkou artézské  studny.

3 3
možnosti
Foto

Ano kde se objevíte žumpa je.

1 4
možnosti
JK

Pane autore, neřešte to. Internetem dnes už vládne opravdu každý.:-) Lidi si potřebují vybít svoje frustrace, najít si nepřítele a někoho na nějž "svedou" vlastní neúspěchy. Proto ti havlisti, pravdoláskaři a sluníčkáři. Tady jsou nešťastní a neúspěšní lidé. Uznávám, že si také zde něco dokazuji (což je ovšem můj osobní problém). Jinak bych zde nemohl trávit tolik času. To fakt dělají jen závislí a nemocní lidé. Myslím že jste na tom podobně. Hledám "sílu" zrušit svůj profil a skončit. Ještě jsem to neudělal... Chyba. Vás tady vidím často... Víte co to znamená? Člověk se přestane věnovat rodině, koníčkům, zábavě... Hledá jen články na netu a vzájemně se tady špiní s lidmi, které nezná, nikdy neviděl, nikdy nepotká... Co to má za smysl?

0 2
možnosti
Foto

Tak já se věnuji rodině dostatečně i dyž jsem tu poměrně často,

někdy by spíš děti chtěly abych v péči o ně ubral;-)

Já profl rušit nechci jsem zde jen tolik kolik mám čas.

Já to zas tak moc neřeším, jen jsem na to chtěl upozornit-je to děs co dokáží někteří lidi napsat:-/

0 1
možnosti
Foto

„Fanatismus je určitý nedostatek statečnosti. On je to strach přijímat svět v jeho složitosti. Fanatismus je cesta k zjednodušení života. Je to útěk před odpovědností, kterou člověk přijímá tím, že se pořád rozhoduje.“ Jan Werich

2 0
možnosti
LR

No není to půvabné - fotka, vedle ní její popis a pod tím ještě jméno 

 _

|_|  Žumpa

      Radek Polický

;-D

3 2
možnosti
JK

Vy? Ten který tvrdí že prakticky každý, kdo s vámi nesouhlasí, používá vůči vám invektivy?;-D Přečtěte si občas po sobě nějaké příspěvky...

2 1
možnosti
PB

...... a co jste z té "žumpy",- tedy z diskusních příspěvků prostých občanů vlastně vydedukoval ?!  (Pegidu a Konvu sem netahejte, nemá s tím nic společnýho !)

2 1
možnosti
Foto

Úroveń diskutérů

A ta úením Konvičky a spol

0 8
možnosti
LR

Když jsem si otevřel blogy tak jsem byl šokován Polického fotkou na žlutém pozadí a vedle ní trefnou popiskou.

3 1
možnosti
LR

Opravdu u tohoto blogu jedno z nejlepších kouzel nechtěného...

2 1
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2554x
Čověk, kterému není lhostejná budoucnost jeho dětí a vnoučat. Podporovatel TOP09.

Každý má právo dělat cokoliv, co nezakazuje zákon!

Nechci se dožít doby, kdy u nás bude opět někdo persekuován kvůli víře, etniku či národnosti nebo jinému důvodu na základě principu kolektivní viny.