Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

Tím jak jste se vydával za šachistu a pak jsem Vás v db.chess.cz nenašel jste u mě totálně skončil. A rámeček to fakt nespraví ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pane Polický, rámeček okolo vaší fotografie nemá co dělat, vy jste osoba, která svoji vlast nenávidí, tudíž na to nemá právo!

1 2
možnosti
MZ

Pane Polický, Vy jste se zbláznil?

2 1
možnosti
VL

...rámeček kolem své fotky mají velmi soudní lidé. Takoví, kterým na naši zemi opravdu záleží.

Tak co dělá kolem vaší fotky ??????????????????????????

5 2
možnosti
LN

...checht...koukám že panu polickému nějak vykvasil mozek...už jenom minusuje ...a uráží....;-D;-D;-D

2 1
možnosti
Foto

Ano od vás je to vysoce oduševnělý příspěvek?

Kdepak já urážím8-o

0 1
možnosti
ZD

tak jsem byl demokraticky vymazán...a to jsem neřekl jediné sprosté slovo...jenom jsem rozebíral geometrické útvary a psavě přemýšlel/slušně/ který by se k autorovi hodil...jjj prý svoboda slova...a ještě jsem mu popřál hezký den...možná jsem na někoho zapomněl ..ale nezapomněl přeji dobrý den všem...;-D;-D;-D

4 1
možnosti
Foto

Nevím, co a jak jste napsal, takže vám nedám ani zapravdu, ani „zanepravdu“.

Pozastavil bych se ale nad spojením „demokraticky vymazán“ – vzhledem k tomu, že je iDnes soukromým médiem, není v něm žádné místo pro demokratické rozhodování čtenářů/blogerů/diskutujících. Můžeme se bavit o tom, zda ten, kdo vás smazal, rozumí svému řemeslu, ale nemá smysl se bavit o demokracii, podobně jako se nemá smysl bavit o demokracii dejme tomu v otázce rodičovské nebo učitelské autority či v otázce vedení koncernu.

1 0
možnosti
JN

J85o22s24e62f 31N11o56v79á76k

14. 12. 2015 8:24

místo rámečku by vám víc slušely mříže ;-D

3 1
možnosti
Foto

Poslužte si.

Někomu mříže, někomu svěrací kazajka;-)

0 6
možnosti
Foto

Marně tápu v paměti, zda jsem tu někdy četl trapnější text.

12 1
možnosti
Foto

Mrkněte na svůj blog;-)

1 8
možnosti
OF

Čechy Čechům ?

A co uděláte se mnou ?;-D;-D;-D

0 0
možnosti
OF

Jen mě neposílejte do Polska, tam jsem byl v sobotu, na " zakupy".

;-D

0 0
možnosti
JG

Článek o rámečku kolem fotky?8-o Ujišťuji Vás, že mně je úplně šumák, jestli má někdo kolem fotky rámeček, kroužek nebo třeba kosočtverec. To o člověku opravdu nic nevypovídá.Rv

9 1
možnosti
MB

A o čem by měl psát, aby to o člověku vypovídalo? O mobbingu a psychickém týrání?

1 8
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2554x
Čověk, kterému není lhostejná budoucnost jeho dětí a vnoučat. Podporovatel TOP09.

Každý má právo dělat cokoliv, co nezakazuje zákon!

Nechci se dožít doby, kdy u nás bude opět někdo persekuován kvůli víře, etniku či národnosti nebo jinému důvodu na základě principu kolektivní viny.