Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M46i89r65o49s16l81a12v 23K93u72l52h84a81v75ý 5249392231

RvRvRv Každá příležitost dobrá, viďte, pane Polický. Vás až tak moc nefascinuje nějaký vylepený plakátek, ale proč nevyužít příležitosti a znovu přemlít to , co už bylo tisíckrát přemleto; a hlavně si zase kopnout do Konvičky. Už jste vážně trapný.

O islámu, o nebezpečí, které přináší do Evropy, nic nevíte, jen papouškujete názory svých miláčků z topky. Je to stejné, jako byste psal Konvičkovi oponenturu k práci o motýlech; taky o nich víte jenom to, že lítají.

+3/−1
23.5.2016 10:33
Foto

K78a89r69e39l 22M74a63s81e12k 9744448169826

Máte to marný, i kdybyste sem hodil tisíc palečků. Konvička už měl svou hodinu "slávy" a za rok bude zase běhat po loukách a volat "Namelu tě broučku v masokostní moučku". ;-D

+2/0
23.5.2016 13:22

R80o98m50a28n 65B89a36r57t95o96š36e63k 3496610735

Nojo, vám se ta moučka bude hodit ještě stopadesát let, lepší argument na obranu těch vašich islámů a otevřených výzev k vraždám totiž nemáte...

0/−1
13.6.2016 13:28
Foto

R80a45d54e81k 53P15o75l63i80c17k76ý 6891853331784

Diskutuje se k obsahu článku ne k autorovi-sám to zdůrazňujete v každé diskuzi pod vašimi blogy a dám se toho nedržíte-je to od vás pokrytecví.Rv

Jste jako obvykle mimo.Z hlediska pomoci uprchlíkům i toleranci k Islámu jsem pro mnohem větší vstřícnost než TOPKA (např. jsem pro kvóty....). Je to jeden z bodů kde se s TOP 09 ne zcela shoduji. A přístup některých lidí z vedení TOPKY mi vadí (např. Chalánková).

PS. Pokud je trapnost soustředit se na jedno téma tak si "zameťte před vlastním prahem". Já o KonvIčkovi a spol píšu občas, u vás je téma antiislám prakticky jedinné;-DRv

+1/−1
24.5.2016 23:36

R36o78m86a88n 71B84a41r56t57o49š85e60k 3816920435

Přesně tak, píšete "o Konvičkovi a spol", nikoli k obsahu jejich výroků a činů.

0/−1
13.6.2016 13:29

B75e72d22ř88i11c65h 30H61a62v77l15í44č68e21k87B98e50d34ř27i69c56h 5753597894878

... autor má velmi zkreslené představy o odvaze - Konvička se podle něj ustrašeně krčí před "vzdáleným, diskutabilním nebezpečím", odvážný člověk se přece teroristů nebojí a umí se jim postavit... jak jsme viděli třeba v tom pařížském klubu...

... odvahu můžete osvědčit proti otevřenému protivníkovi, který uznává stejná pravidla, ale těžko vám bude něco platná proti zbabělým křivákům typu Míly Hájka, kteří na vás poštvou "džihádisty Johny", aby vám domluvili, a stejně tak nefunguje proti samotným "Johnům", protože ti diskutují podle svých pravidel (kalašnikov proti bezbranným, nůž proti svázaným)... tady je na místě velká opatrnost a včasná prevence...

+1/−1
21.5.2016 10:06

B49e88d95ř42i66c53h 92H70a47v40l14í77č95e32k22B16e27d33ř21i65c50h 5723447694498

... mimochodem, všimli jste si, jak se nám rozmáhá promuslimské práskačství v Británii - napřed Jan Čulík udá za prezentování nesprávný názorů doktora Rozgova, teď Míla Hájek udá muslimům Konvičku...

... obávám se, že ani Bůh už Anglii nepomůže...

+2/−1
21.5.2016 10:12

M45o36n64i33k85a 98R22o32l10l61o76v34á 5283952346225

No to je zase veledílo :-/,nevím co je horší,jestli blog,nebo spisek p. Hájka.......

+7/−2
20.5.2016 20:59

M73o30n79i82k31a 53R11o14l63l39o51v48á 5333472756535

A ještě pánové neunesou kritiku;-D

+1/−3
20.5.2016 21:01

M36í92l30a 26H37á46j60e41k 2918540942691

zatím jsem kritiku neviděl. :)

+1/−1
20.5.2016 21:04

M45o81n97i37k85a 53R76o51l64l85o27v90á 5343602696565

Ale to není moje chyba,že jste to z příspěvku nepochopil :-)

+2/−2
20.5.2016 21:07

M72í98l62a 84H33á96j34e75k 2178830362691

tak alespoň myslíte pozitivně

+1/0
20.5.2016 21:08

E83v73ž60e78n 69P49o81l25á93k 3498438921913

Například, že si s vámi přijde promluvit nějaký pozitivní muslimeček o vašich názorech?

+1/−1
20.5.2016 21:42

M19í30l51a 72H55á35j94e97k 2838880872511

s muslimy diskutuju pane denně. Ono já mezi nimi žiju a pracuju

+1/0
20.5.2016 21:50

E17v35ž49e33n 77P36o24l24á64k 3628898251613

Tak schválně, jak by reagovali, kdybyste jim uprostřed nějakého jejich ghetta řekl, že mohamed byl prase. Jistě by s vámi poté "vedli dialog"

+1/−1
20.5.2016 22:39

R31o28m27a46n 46B90a58r78t38o20š71e19k 3716110335

A občas je prosíte, aby si zajeli zastřílet do ČR po lidech, co se vám nehodí, co...

0/−1
13.6.2016 13:30

R21o33m16a76n 61B47a96r39t72o77š25e77k 3236150345

Ne, za výzvu k vraždě vás vážně nikdo nekritizuje

0/−1
13.6.2016 13:29

J90i72ř47í 40Z29a48p48l65e33t51a23l 2680308162394

K 1/ - nesouhlasím, porovnáváte neporovnatelné. Je rozdíl mezi tím být vystaven zákeřnému a nečekanému (např. teroristickému) útoku a mezi bojem "tváří v tvář" ve válce. Tím netvrdím, že Konvička by neutekl i z té války, nicméně to z této aféry odvodit nelze.

K 2/ - možná i částečně pravdu máte, nicméně zmiňované Konvičkovy výroky jsou pouze vyjádřením jeho názorů. Oproti tomu příspěvek na fotce je výzvou, nabádáním k nějaké konkrétní akci.

+2/−1
20.5.2016 20:20

M86í79l96a 19H71á45j61e75k 2788250192861

ke konkrétní akci osobní promluvy? Výzva ke změně jeho smýšlení? Rozmluvit mu ty koncentráky? Ano, to byla výzva.

+1/−4
20.5.2016 20:22

J71i67ř82í 35Z48a78p76l32e42t67a60l 2450408552564

Možná jste si toho nevšiml, ale v tomto rozboru jsem nekritizoval vás, nýbrž argumentaci pana Polického.

+2/0
20.5.2016 20:32

J72i98ř83í 54Z56a10p10l77e53t54a13l 2950838542634

Abych to upřesnil, svoboda slova se podle mě vztahuje na vyjádření názoru, nikoliv však na výzvu k nějaké akci. Alespoň tak by to podle mě být mělo. Jestli konkrétně vaše výzva byla nebo nebyla nějak závadná, je v diskuzi o svobodě slova irelevantní.

+1/−1
20.5.2016 20:39
Foto

R40a48d32e94k 87P19o44l47i25c16k94ý 6241153291284

Svoboda slova se nevztahuje na výhružky ai na podněcování nenávisti-to dělá Konvička.

Vztahuje se na žádost o osobní diskuzi-podtext, že by mělo jít k nějakému napadení je neprokazatelný-jen vaše vnímání situace

+1/−2
20.5.2016 20:43

E70v89ž38e80n 44P81o91l77á78k 3368218231443

Svoboda slova se vztahuje na všechno, neboť je zákonům nadřazena. A s tím "podněcováním" jste už zrovna tak trapný, jako dotyčný zákon.

0/−3
20.5.2016 20:49

M58í34l91a 34H79á94j66e86k 2458780692181

mýlíte se. Svoboda slova končí tam, kde omezuje svobodu někoho jiného. Respektive pokud vyhrožujete zabitím, likvidací, pověšením na lano atd.

+2/0
20.5.2016 20:52

E26v29ž15e66n 79P33o12l46á35k 3918178481443

Jak mohu mluvením zabránit někomu jinému mluvit? Hlavně, že ta vaše slavná nesmyslná "svoboda vyznání" platí zcela bez hranic a jen na muslimy.

+1/0
20.5.2016 21:39

M20í11l96a 21H91á90j42e52k 2358490272331

nenávistným mluvením (ještě k tomu veřejným), přenášíte určitý postoj. Pokud napíšete tisícům lidem, že jedna skupina lidí patří do plynu, radikalizujete společnost. (hloupé lidi v tomto případě). S ohledem na mediální dění rovněž stigmatizujete určitou skupinu a dále vzniká rasismus. Od toho pak není daleko ke genocidě. Jde o pomalý proces.

+2/0
20.5.2016 21:58

E53v17ž70e18n 57P69o16l49á87k 3108788691323

Ano, každou kritikou čehokoli vytváříte postoj. Nálepkovat tím veškeré opačné názory může jen pitomec.

0/−1
21.5.2016 9:13

R38o33m24a27n 91B54a23r34t63o52š57e80k 3206300825

Copak, pořád neumíte odůvodnit to vaše "omezení svobody slova svobodou slova", milý podněcovateli vražd?

0/−1
13.6.2016 13:31
Foto

R48a69d51e29k 51P41o23l22i43c49k50ý 6611303221294

Pak nechápu co vám na situaci vadí?8-o

Nicméně pravdu nemáte-svobodaslovaplatí jen dokud tím neporušujete zákony-to Konvička dělá

+1/0
20.5.2016 20:52

E82v21ž44e85n 48P69o31l30á81k 3218438621763

Pokud se v zákonech píší kraviny (viz "podněcování"), pak opravdu ne. Obzvlášť, když tato základní svoboda je zákonům nadřazena i coby součást ústavy.

0/−1
20.5.2016 21:40

J35i12ř58í 12Z77a56p11l80e40t10a39l 2180548582214

Moje vnímání situace?;-D Ne, pane Polický, naopak je to pouze vaše vnímání situace, že já ten text interpretuji jako výzvu k napadení, pokud si projdete moje příspěvky, tak zjistíte, že tento podtext mých příspěvků je neprokazatelný.

Tak to mi od vás dneska stačilo. Zase někdy příště;-)

+2/−3
20.5.2016 21:03

M76í79l50a 55H68á95j47e51k 2718160372741

a já jeho argumentaci obhajuji

+1/0
20.5.2016 20:43
Foto

R18a23d41e32k 75P69o61l91i81c35k18ý 6861803571564

1/ Je to neporovnatelné-i kdyby to na té mešitě viselo je minimální šance, že y to někdo bral vážně a že by se některý z radikálů zaměřil zrova na Konvičku když by jich podle FB našel nepochybně plno blíže, významějších a píšících anglicky.

Že by se nějaký radikál z Anglie sebral a žel kvůli letáčku zaútočit na Konvičku je opravdu směšná-jaký by to pro ně asi tak mělo efekt zaít odpůrce muslimů v zemi kde prakticky žádní nejsou ani zde nijak zvláště žít netouží. Naopak v té válce je ohrožení života naprosto jisté.

2/Konvičkovy vyjádření jsou přímé výhružky fyzickým násilím-mletí do masokostní moučky a příé výhružky zbaování občanských práv a budování koncentráků. Autor letáku naopak vyzval jen osobní diskuzi.

+1/−1
20.5.2016 20:40

E87v46ž48e30n 45P43o65l57á14k 3758128491633

Pověste tam své jméno a pak poučujte o riziku. Na to jste bohužel moc zbabělý.

+2/−2
20.5.2016 20:42

M55í47l73a 50H14á29j30e87k 2438260312571

vy nechápete, že já jsem konvičkovi ještě udělal službu. A ne jen jemu. Konvička nevědomky vydával sebe a své blízké do nebezpečí. On si myslí, že jeho názory nikdo nečtě, že se nikam nedostávají. Tady vidí, že to není pravda. A panu Polickému, kterému mimochodem děkuji za jeho článek, kdybych to opravdu vyvěsil, je zde poměrně vysoká šance, že někdo konvičku navštíví. Ono východní londýn není místo, kde by se vyskytovalo pár desítek muslimů, z nichž jeden se dokáže občas naštvat. Mluvíme o desetitisících a ta šance, že by se někdo odhodlal si s konvičkou promluvit a udělal si hodinový ĺet do prahy a dvou hodinovou cestu do budějovic, není zas tak mizivá.

+1/−1
20.5.2016 20:46
Foto

R30a61d83e89k 98P83o36l52i79c11k94ý 6151493711964

Pokud by se to po vylepení dostalo k někomu kdo by to chtěl řešit. Spíše věřím tomu, že by to někdo strhl aby to nebylo na mešitě.

Pravděpodobnost, že by to byl zrovna nějaký fanatik zas tak velká není ani v Londýně-to spíš hrozí, že na něj upozorní někdo s radikálním uvažováním co ovládá češtinu a přímo na něj ukáže.

Navíc útok v Česku by byl logisticky pro cizince obtížný vzhledem k tomu, že by se neměl kde schovat.

0/−1
20.5.2016 20:58

M93í60l11a 95H39á95j57e22k 2488520872301

bojím se, že jim by nešlo o schovávání v případě, že by se odhodlali k útoku. Jinak nevím, já muslimskou komunitu v londýně nesleduju. Ulice tam jsou bezpečné, ale nepochybně tam jsou radikálové. Jinak papír by určitě někdo strhl, otázka je, jestli by ho hodil do koše, nebo by si ho ofotil a šířil dále mezi lidmi. Jen tak z volné chvíle. Na mešitu je jinak zakázáno cokoliv lepit, takže by to tam dlouho nevydrželo. Nemuslimovi by to bylo jedno, ale jak říkám, muslima může pohoršit samotné lepení něčeho na budovu.

0/0
20.5.2016 21:03

E39v30ž13e17n 72P51o56l32á34k 3548278711503

Aha. Takže skutečně vyzýváte k jeho vraždě.

+1/−1
20.5.2016 21:37

M29í10l23a 29H21á75j17e61k 2668150332341

????????? Máte k tomu citaci? Případně rovnou podejte trestní oznámení. Vzor najdete na netu.

+1/0
20.5.2016 21:43

E85v92ž73e16n 24P12o96l98á97k 3498428381553

Váš čin může velmi snadno vraždu způsobit, vy o tom víte a udělal jste to s plným vědomím i úmyslem.

+3/−2
20.5.2016 21:52

M11í39l18a 12H98á72j51e38k 2378240762931

upozornil jsem na to, že Konvičkovou názory mohou vést k obecnému ohrožení jeho studentů - mimochodem. Za to KOnvička zaslouží urychlený soud a možná by se měl i urychleně anglicky a arabsky omluvit v médiích, za což by měl zaplatit aspoň půl milionu.

+1/0
20.5.2016 22:00

E88v94ž78e39n 12P70o15l13á59k 3888858241713

A kritici nacismu také ohrožují své okolí, protože by mohli vyprovokovat nacisty a zařídí soud? A měli by platit miliony?

+1/−1
20.5.2016 22:44

E43v82ž41e80n 56P34o26l27á39k 3548898971713

Pořád ještě v tu vraždu věříte? Opravdu?

0/−1
20.5.2016 21:43

M39í21l40a 34H24á86j50e83k 2598580502881

Tato akce měla vzbudit určitý rozruch, diskusi, upozornit na tu nenávist a ukázat, že vaše nenávistné prohnilé názory se mohou dostat všude. Můj příspěvek už je sdílenej až na arabském poloostrově a to by nikoho ani ve snu nenapadlo, že ano! Ale koncentráky přece nikomu nevadí, však jsme si před 70 lety zvykli a Terezín klidně obnovíme. Že jsem se něčeho zalekl a teď píšu že jsem nic nevyvěsil? Kdybych něco vyvěsil, jsem teď ve vazbě a vysvětluju metropolitní policii. Jedná se o mystifikaci. O nic jiného. Nenávistná média to rozšířila bez jakýchkoli důkazů a udělala sobě dobrou reklamu. Teď jim může Konvička poděkovat.

+3/−3
20.5.2016 19:43

J41a40r16o65s10l88a42v 65K23u20t24h75a21n 1477177669937

A teď upřímně: Máte nahnáno?

+1/−1
20.5.2016 19:54

M78í26l11a 69H65á41j11e18k 2608660202381

Ano, byl jsem nervózní z výhružek likvidací. S tím jsem se ještě v takové míře nesetkal. Nebo spíše vůbec nesetkal.

+3/0
20.5.2016 20:01

E89v52ž47e11n 45P26o96l63á56k 3328438731863

Smůla, začal jste si.

+2/−3
20.5.2016 20:35

M95a18r53i19á78n 46B98é15r36e95š 1822762716534

Čekám na omluvu za dnešní vaše lži. Ale asi se nedočkám. To jenom podtrhuje váš charakter.

+1/0
20.5.2016 21:29

E87v94ž97e92n 73P19o53l54á42k 3388798771623

Jaké? Že jste nedokázal najít ten článek o "konvičkově brekotu"?

+1/−1
20.5.2016 21:40

M87a77r77i78á14n 10B10é31r49e19š 1262722116674

To je jedna a ta druhá o těch cikánkách. Ale já věděl, že to bude nad vaše síly omluvit se. Raději zase lži.

+1/0
20.5.2016 21:49



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.