Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J18a39r13o89s67l69a67v 41D48u18n55d57a 1713932176620

Nějak nám ten princip nutnosti dodržování zákonů hostitelské země nevychází, co pane Polický?

A to v článku vůbec nezdůrazňují druhou věkovou hranici - a to sex. Je jim 14, jsou těhotné, jestli k početí došlo v Dánsku...

http://zpravy.idnes.cz/detske-nevesty-dansko-manzelstvi-dl8-/zahranicni.aspx?c=A160930_2276126_zahranicni_ert

+1/−1
2.10.2016 7:47
Foto

R74a68d61e79k 47P84o55l70i73c72k37ý 6221153311864

Dánská imigrační služba, která je zodpovědná za zacházení s migranty, v odpovědi na dotaz z parlamentu napsala, že rozdělení párů by odporovalo Konvenci OSN o právech dítěte a článku 8 Evropské konvence o lidských právech, který „zaručuje právo na soukromý a rodinný život“.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/detske-nevesty-dansko-manzelstvi-dl8-/zahranicni.aspx?c=A160930_2276126_zahranicni_ert

0/0
3.10.2016 0:43

J42a62r10o73s98l13a17v 47D37u11n11d65a 1953252296280

Pane Polický, zřejmě jste si nepřečetl dostatečně pozorně můj příspěvek. Nemluvím o rozdělování mužů a žen. Mluvím o tom, že ve většině evropských států je ilegální sex pod určitou věkovou hranici.

Takže podle mého názoru by je neměli rozdělovat, ale současně by takoví manželé spolu neměli mít žádné intimnosti, sex a už vůbec ne děti po dobu svého pobytu v zemích EU.

Co si o tom myslíte?

+1/−1
3.10.2016 6:48
Foto

R52a91d89e17k 92P75o12l74i69c53k57ý 6281923961394

Zřejmě jste si Vy nepřečetl co jste napsal.

"...princip nutnosti dodržování zákonů hostitelské země..."

0/0
3.10.2016 8:59

J29a43r86o68s25l19a93v 43D63u71n60d23a 1523462836880

A s čím konkrétně máte v tomto problém? Ty dívky jsou v Dánsku pod zákonem a jsou těhotné. Pokud otěhotněly na území Dánska (dá se velmi snadno zjistit, vzhledem k tomu že píší o tom, že případy se vlečou přes 6 měsíců to tak pravděpodobně bude), měl by jejich manžel mít velký problém. Případně někdo jiný, pokud otcem není manžel.

Podle mne vše ukazuje na to, že nebyly dodrženy dánské zákony. Takže by mělo dojít k vyšetřování a případně k obvinění viníků a jejich souzení.

Nebo máte jiný názor?

+1/−1
3.10.2016 13:45

J74a57r52o18s68l22a41v 78D48u86n96d97a 1383582586280

Pane Polický, zajímá mne váš názor na následující situaci:

Jek se správně zachovat v Evropských zemích k cizincům, kteří ve své zemi legálně pojali za manželky ženy (tedy spíše dívky) nezletilé a na evropské půdě tak stále pod ochranou zákonů z pohledu sexuálních vztahů. Máme tady několik záležitostí, které jsou navzájem v rozporu.

1. sňatek byl právoplatně uzavřen a v domovské zemi je sexuální vztah mezi oběma manželi dovolen

2. v Evropě je stanoven jednoznačný limit pro minimální věk pro sexuální vztahy, v jednotlivých zemích se liší, ale limit nemá žádné výjimky. Za to velmi přísné tresty.

Jak z toho ven pokud takový manželský pár cestuje po Evropě a nebo se v Evropě usadí?

Je akceptovatelné omezit jejich lidská práva a trvat na tom, aby dodržovali evropské zákony? To může znamenat že si právoplatný manžel i po mnoho let nevrzne (tedy bez hrozby velmi přísného trestu za porušení zákona) a bude z toho celý rozmrzelý a rozrušený.

Nebo bychom měli potlačit naše představy o tom, co je akceptovatené a co ne a tolerovat odlišné kulturní zvyky v zemi původu, i když odporují našim zákonům?

+2/−1
17.9.2016 10:05

J43a13r70o46s61l38a60v 13D43u96n55d53a 1313242876320

Jsem rád že jste si to přečetl, což jste potvrdil kliknutím na své oblíbené "-1". A můžu vás tedy také požádat o odpověď?

Děkuji

+2/−1
17.9.2016 16:15

P33e69t67r 53M44a53c30h59á30č55e89k 9757314953

No říkal, pan Polický, že prý -1 ;-D. Z toho si ale nic nedělejte ;-).

0/−1
19.9.2016 16:49

P44e34t22r 11Č94e18j43k22a 7526225299912

Pane Polický, zkusím to jinak.... Já tu hájím princip a zajímá mě, jestli hájíte princip stejně tak i vy - což se hned ukáže na základě vaší odpovědi.

Já tvrdím, že každý má právo věřit úplně čemu nebo v co chce, ale na druhé straně ten člověk musí v Evropě (!) díky svobodě slova prostě počítat s tím, že jeho víra bude parodovaná, zesměšňovaná, kritizovaná, urážená.... atd. atd. a hlavně tvrdím, že je to tak správně, protože v opravdu svobodné společnosti musí být kritizovatelné a zesměšnitelné v podstatě cokoliv. Vy tvrdíte, že to je verbální násilí. ;-D A protože je to otázka principů (jak jsem již napsal), tak absolutně nezáleží na tom, v co daní lidé věří (je to ve skutečnosti irelevantní) a jestli věřících jsou 2 miliardy, nebo třeba 60 lidí v nějaké sektě. Příklad - na idnes zrovna průběžně běží seriál článků s názvem Sekty, kulty, mesiáši. Jaký je principielní rozdíl v tom, když napíšu, že nějaká z uvedených sekt je pitomost..... a jestli to samé napíšu o víře, kterou vyznává 1,5 mld. lidí? Princip obojího je úplně totožný, množství vyznavačů daného myšlení, přece není důvod k změně principu.... tzn. pokud si například myslím, že scientologie je iracionální bláznovina, tak daný názor taky nazvete verbálním násilím? Kde je ta hranice toho, co člověk podle vás zkritizovat smí a co už je za hranou? Chce to nějakou objektivní hranici (a já tvrdím, že jí tvoří jenom právní řád dané země s tím, že zásadnější je svoboda slova než to, že se někdo cítí uplatněním svobody slova dotčen), protože hranice tvořená tím, co urazí daného konkrétního vyznavače je dost pofidérní - a v podstatě to znamená, že čím je daná ideologie sebestřednější, "agresivnější" a paranoidnější, tím víc chraněná má být - což je zásadně špatně, pro svobodu slova v Evropě, v podstatě se tím legitimizuje činnost extremistů (je jen na vás, co si dokážete vydupat).

+3/−1
14.9.2016 18:37
Foto

R15a34d25e84k 34P27o72l19i75c15k88ý 6901743971584

Právní řád naší země říká, že platným náboženstvím požívajícím ochrany je jen to, které má registraci.

Říká, že má být že má být rozpuštěno shromáždění, které rozněcuje nenávist či nesnášenlivost nebo se dopouští hrubé neslušnosti-to Konvičkovci dělali.

O tom jestli znázorňování náboženského symbolu kadibudkou je hrubá neslušnost snad ani sporu není, kromě pár exotů to chápou všichni včetně drtivé většiny odpůrců islámu.

Zákon dále říká, že je zakázáno podněcování nenávisti-což je dle mě v pořádku.

Na základě tohoto zákona byli a jsou stíháni jak extremisté typu Konvičky tak někteří muslimové-o tom zda již překročili zákon nebo ne rozhoduje soud podle konkrétní situace.

Právě pokud bychom uznali, že vyší právo má svoboda slova tak nahráváme extemistům nejen takovým jako jste vy a Konvička, ale právě i radikálním muslimům či jiným, kteří by vyzývali k násilí.

Vy žádný princip nehájíte. Vy jen schvalujete vyvolávání nenávisti vůči muslimům.Rv

+1/−3
15.9.2016 8:40
Foto

J49a85r41o82s69l37a22v 11P21t28á18č22e92k 4232899561244

Hned v prvním řádku lež jako věž.

+1/−1
15.9.2016 12:57
Foto

K40a25r61e25l 35B15o69h64á57č58e86k 1671297336204

Zákon o církvích a náboženských společnostech (zákon č. 3/2002 Sb.)

+1/0
3.10.2016 9:06
Foto

J29a19r83o72s66l80a46v 31P77t22á23č72e16k 4192599251614

Rozdíl mezi registrovanou a neregistrovanou církví je jen v tzv. zvláštních právech, které jsou: možnost oddávat, působit v ozbrojených složkách státu, věznicích, zakládat církevní školy a vyučovat náboženství na státních školách, a právo na zodpovědní tajemství, pokud je součástí víry. To, o čem psal výše pan Polický tam není ani čárka. Vzhledem k tomu, že pro všechny církve platí stejná pravidla, mimo zvláštních práv (viz. výše,) je tvrzení pana Polického v přímém protikladu k pravdě, tudíž se jedná o lež.

+1/−1
3.10.2016 19:35
Foto

K25a41r75e44l 82B96o33h60á36č22e15k 1781627236524

Ne.

+1/0
3.10.2016 19:44
Foto

J97a84r12o72s13l15a83v 57P59t78á39č47e22k 4902969571484

Ne co?

0/−1
3.10.2016 21:31

M97i70c16h14a90l 44S84v36o85b48o15d53a 5348258986581

Myslím si,že není podstatná diskuze o ochraně náboženství,ale o tom,jestli je inteligentní vzdělaný člověk - kterým docent Konvička nepochybně je - schopný pochopit ten rozdíl jestli chce působit na voliče jako budoucí politik,nebo jako performní šašek. Na oboje má právo,ale ať se pak nediví,že se do politiky nedostane mým hlasem,ačkoli budu respektovat přání ostatních voličů.Když jeho aktivity vezmu v celém kontextu tak kadibudka radikály nemusí vyprovokovat k Charlie Hebdo v Praze,ale pálení stránek z Koránu před mešitou už ano-a to beru z laického hlediska.Celá jeho performní cesta mi připadá jako chození s džbánem pro vodu.Já nepochybuju,že se musí proti radikálnímu Islámu bojovat,ale ptejte se sami sebe:"Kdo úspěšně dotáhl návrh na zrušení DS(která se pak přejmenovala na DSSS)Tomáše Vandase k nejvyššímu soudu?Byli to vysokoškoláci,kteří předali důkazy,videa,závěry znalců na extremismus,nebo performeři a jiní pouliční šašci?"

+6/0
13.9.2016 16:15
Foto

R10a30d17e33k 57P51o58l19i57c27k83ý 6141663851474

Celkem souhlasím ,ale nejde přeci jen o vyprovokování k přímému útoku. Podobnými akcemi jako v Praze, pokud je budeme tolerovat, může postupně dcházet ke zvyšování agresivity ve společnosti a mohou zvyšovat pocit frustrace u muslimů když je tolerováno vůči nim to co zákon zakazuje.

Nevyvolá to zřejmě okamžitou reakci , ale může to být základem budoucích problémů

0/−7
13.9.2016 16:23

L45e25o57p39o63l51d 46P93r92o67c87h76á28z44k51a 2156539246484

Proč by je to mělo frustrovat? Vždyť jsou to tak milí a slušní lidé. Duševní giganti, které nic nevyprovokuje, jen se shovívavě pousmějí.

+2/−1
13.9.2016 16:54

T63o89m75á49š 25P50í29c56l 3946433261107

Proč by poklidné mírumilovné věřící měla vyprovokovávat kdejaká legrace?

0/−1
14.10.2016 14:28
Foto

O32t29t61o 67Č17e18r67n68ý 3935575827232

Nedočetl jsem to, pane Polický, stačila mi pasáž o tom, že u Konvičky je politická záležitost a u Hebdo jen karikatura. Na to jste fakt přišel sám? Tak jste potom musel ignorovat fakt, že onen Charlie Hebdo je notoricky známá bašta ortodoxních anarchizujících levičáků, takže tam bychom politiku nečekali, že? U Konvičky ano, který politicky nestojí vlastně nikde. To byla ukázka logiky non plus ultra.

+18/−3
13.9.2016 16:05

M39a89r63t80i89n 22I74r78e59i52n 5470822540482

Málokdy s Vámi souhlasím, ovšem nyní jste uhodil hlavičkou o hřebíček!

+3/−1
13.9.2016 16:12
Foto

R17a24d23e32k 88P97o59l50i87c54k98ý 6821833961444

Kdo z Charlie Hebdo kandidoval ve volbách?

Konvička je kandidát na senátora.

0/0
13.9.2016 16:12

M55a78r69t42i92n 36I84r60e65i75n 5140302500312

Další argumentační faul. ;-D;-D;-D

+4/−2
13.9.2016 16:16
Foto

O71t75t24o 83Č62e69r60n54ý 3805355937242

Senátor je člověk politicky nezávislý, pokud kandiduje sám za sebe. Nebo snad kandiduje Konvička za islamofoby? A nespoluvytváří snad Charlie Hebdo veřejné mínění?

+6/−2
13.9.2016 16:18
Foto

R78a48d75e36k 89P39o90l80i24c96k68ý 6231223541804

Konvička kandiduje za Konvičku a je spojen s Alternativou pro Českou republiku-tedy s politickou stranou (dle jeho vlastních FB stránek.

Konvička tu akci pořádal.

+2/−1
13.9.2016 16:28

J38a61r66o23s93l39a98v 65L81á32z68e98ň44s74k94ý 3333883162980

No, já si myslím, že když někdo může vlajku nahradit červenými trenkami, tak snad zase někdo jiný může kaabu nahradit kadibudkou, ne? Obojí se dá brát jako metafora něčeho, co se nám nelíbí. :-)

+14/−2
13.9.2016 15:54
Foto

R21a15d22e89k 48P23o90l59i50c57k78ý 6541703491244

Myslíte, že by policie nezatrhla pověsit ty trenky kdyby je chytla?

Soud řekl, že to nebyl trestný čin, ne že to bylo v souladu s právem.

+1/0
13.9.2016 16:11

J78a25r28o67s79l30a49v 48L19á54z67e69ň90s45k49ý 3113443342150

No, snad by jim to policie zatrhla, kdyby je chytla. Ale ta situace nenastala, tak je to spekulace.

Nicméně nic to nemění na faktu, že použití metafory (třebas i urážlivé a spojené s krádeží) se dá obhájit jako svoboda projevu a posoudit jako přestupek. Jinak totiž vzniká nebezpečný precedens vedoucí k totalitě. :-)

+4/−2
13.9.2016 16:48

J55a69n 33S48m76e74j79k47a48l 3255346528237

Ano jsou srovnatelní ,upozorňují na islám :

http://zahranicni.eurozpravy.cz/blizky-vychod/168395-is-zverejnil-zatim-nejhorsi-video-ve-sve-historii-takto-dzihadiste-oslavili-muslimsky-svatek/

Toto je také islám dle výkladu z koránu a striktně dodržovaný. Nebo chcete říci , že toto není dle koránu ?

Islámský stát oslavil svátek krvavými jatky v Sýrii. Místo ovcí však džihádisté podřezávali krky vězňům. Na internetu se objevila videa, která zachycují desítky vězňů, kteří byli pověšeni na háky hlavou dolů se svázanýma nohama. Bojovníci je pak doslova „poráží jako ovce". Informuje o tom server Daily Mail.

Islámský stát oslavil svátek krvavými jatky v Sýrii. Místo ovcí však džihádisté podřezávali krky vězňům. Na internetu se objevila videa, která zachycují desítky vězňů, kteří byli pověšeni na háky hlavou dolů se svázanýma nohama. Bojovníci je pak doslova „poráží jako ovce". Informuje o tom server Daily Mail.

Zdroj: http://zahranicni.eurozpravy.cz/blizky-vychod/168395-is-zverejnil-zatim-nejhorsi-video-ve-sve-historii-takto-dzihadiste-oslavili-muslimsky-svatek/

+6/−1
13.9.2016 15:18
Foto

R38a94d59e25k 18P69o48l28i89c64k72ý 6791933551304

Pokud jste si nevšiml tak DAEŠ bojuje především proti jiným muslimům, právě proto, že se s nimi neshodne na tom jak má Islám vypadat.

Většina muslimských autorit Daeš odsuzuje.

0/−11
13.9.2016 15:26

J68a14n 17S77m20e45j43k68a19l 3915786908157

Dobře , kolik je milionů muslimů, a v kolika mešitách otevřeně vystupují imáni , a nepovažujte naše muslimy za autority, můžete jmenovitě i z odkazem na veřejné vystoupení, děkuji. A nepíši o Daeši, ale o koránu a příkazech proroka mohameda.

+6/−1
13.9.2016 15:32

M49a12r98t92i29n 24I56r61e50i89n 5840362640662

Setkáváte se pravděpodobně s argumentačními fauly od pana Polického poprvé, že ano?

+6/−1
13.9.2016 15:52

V78á67c75l95a79v 34C26h79a20d26t 6746124926

Nevšiml jsem si odkazu na nějakou "muslimskou autoritu", která odsuzuje DAEŠ. Asi Vám ho pan Polický neposkytl. Nebo se pletu?

+4/−1
13.9.2016 15:53
Foto

M60i89l16o25š 89F56. 22P50e62c72h85a73r 3413731160635

Souhlas. Na okraj – imaN (s krátkám A) je arabské slovo, které se překládá jako víra, případně španělsky (imán) magnet.

Pokud myslíte toho pána, který je pro muslimy duchovní autoritou, tak ten se píše imáM.

+4/−1
13.9.2016 15:55
Foto

M27i91l83o80š 76F40. 40P34e13c94h35a25r 3843291820135

Záporné hodnocení Radek Polický 61314

Opět dokazujete, Polický, že se štítíte pravdy. Rv

+9/−1
13.9.2016 16:17

L54i68b88o98r 78V20a74n20ě24k 3373159124

Ano, jsou různé skupiny v islámu. Rozděluje je hlavně spor o to, kdo měl být před 1400 lety nástupce Proroka.

Ale spojují je svaté texty a mezi nimi především Korán.

Ten považují za nezměnitelné odvěku platné slovo = příkazy jejich boha.

A přikazuje ji mj zabít i Polického:

************

47:4A když se střetnete s nevěřícími, udeřte je do šíjí, a až jim způsobíte úplnou porážku, pevně je spoutejte! A potom je buď omilostněte, anebo je propusťte za výkupné, pokud válka neodloží své břímě. A tak budiž! Kdyby Bůh chtěl, pomohl by si sám proti nim, avšak nečiní tak proto, aby vás jedny druhými podrobil zkoušce. A Bůh nedopustí, aby se ztratily skutky těch, kdož byli zabiti na cestě Boží.

+3/−1
13.9.2016 15:34
Foto

J19a16r91o52s72l55a97v 82P27t22á82č59e74k 4902859611864

Pokud jste si nevšiml, tak je tam kritický nedostatek nemuslimů. Když řádí v Evropě, tak je pro změnu většina obětí z řad nemuslimů. Ale proč byste používal mozek, co kdyby se ochodil že?

0/−1
15.9.2016 12:27

J34i76ř53í 13S70v91o28b47o73d28a 9225738163666

Když bych na kadibudku nalepil fotku Hitlera a na záchodové prkénko dal nápis "svatý kruh rytířů nacismu", dopustil bych se snad hrubé neslušnosti? Podle Vás zřejmě ano. O tom, co je to hrubá neslušnost rozhoduje kontext. Rozhodně však o tom nerozhodujete Vy.

Pouť do Mekky byla loni dějištěm obrovského masakru, při kterém se navzájem ušlapalo přes dva tisíce lidí. Podobné masarky se odehrály i v minulosti a nepochybně se budou odehrávat dál. Největší problém je právě v okamžiku takzvaného "kamenování satana" – prostě každý si chce hodit několik kamenů na sloupy, které simbolizují satana, a ti co jsou vzadu se tlačí na ty, co jsou vpředu, až se navzájem ušlapou a utlučou. Z tohoto hlediska jde o nejhloupější a nejšílenější rituál světa. Žádná kritika tohoto největšího islámského rituálu není dost "neslušná", aby ukázala na závadnost a zrůdnost tohoto rituálu, při kterém jsou navíc podříznuty miliony obětních zvířat. Z tohoto pohledu již nevypadá karikování Kaaby kadibudkou tak neslušně. Pokud bychom zvolili "korektní" jazyk, pak je pouť do Mekky asi největší klasickou modloslužbou světa, kdy předmětem uctívání je velký kámen. Za tyhle řeči mne podle Koránu čeká tak strašné mučení v pekle, že si ho ani neumím představit (právě to mne velice pohoršuje), přičemž nespočet muslimů by mne za to nejraději mučilo už teď hned a tady na zemi. Muslimové jsou jak známo velmi citliví i na kreslené karikatury a vypadá to, že Vy s nimi jejich citlivost sdílíte.

Pokud bychom islám zhodnotili na základě vztahu jeho závazných pramenů k modernímu pojetí lidských práv, museli bychom snadno dojít k závěru, že islám naplňuje definici hnutí potlačujícího lidská práva a svobody. Mne nezajímá, že islám je masovým hnutím, mne zajímá kvalita tohoto hnutí. Mne pohoršují vraždy, násilí a všeobecná společenská destrukce, která je motivovaná islámem a pozorujeme ji všude ve světě a v masovém měřítku. Kadibudka, která paroduje Kaabu, mne nepohoršuje.

+13/−1
13.9.2016 14:41
Foto

R25a12d29e10k 84P28o32l42i55c36k14ý 6641363561154

Pokud svaté místo nějakého náboženství srovnáte s kadibudkou je kontext jednoznačný-jde o hrubou neslušnost.

Kritika rituálu-věcně a slušně možná je.

Islám není žádné hnutí-je to náboženství, které si každý může vykládat po svém (tak jako to platí i u jiných náboženství)

Důvodem násilí není islám, ale konkrétní lidé.

Lidé, které to může pobouřit mají právo na ochranu své víry před urážením..

0/−7
13.9.2016 14:50

L48i13b29o87r 57V37a13n37ě58k 3163449104

Ano.

Důvodem není věření na toto:

************

9:5A až uplynou posvátné měsíce, pak zabíjejte modloslužebníky, kdekoliv je najdete, zajímejte je, obléhejte je a chystejte proti nim všemožné nástrahy!

8:17Nejste to vy, kdo je zabili, ale Bůh je zabil; a nevrhals ty, když jsi vrhal, nýbrž byl to Bůh, kdo vrhal, aby vyzkoušel věřící zkouškou dobrou, od Něho přicházející, vždyť Bůh slyšící je, vševědoucí!

+8/−1
13.9.2016 14:54

L33e35o81p79o69l53d 15P26r43o72c71h85á76z67k11a 2446969766654

"Islám není žádné hnutí-je to náboženství" - a proč by to proboha mělo na věci cokoli měnit? Čím se islám kromě odvolávek na aláha liší od obyčejné politické ideologie? A ještě si za to prý zaslouží speciální ochranu??

+7/−1
13.9.2016 15:00
Foto

R36a91d90e68k 78P19o54l27i18c87k97ý 6901503781824

Náboženství požívá větší ochrany na čemž se shodla většina.

To jak kdo vnímá Islám je individualní-není žádný jednotný celek islám.

Pokud někdo přestoupí naše zákony tak to není Islám, ale konkrétní člověk.

0/−2
13.9.2016 15:16
Foto

K32a18r30e54l 34M94a82s50e88k 9154408579126

Ano, kolik je muslimů, tolik je islámů.

+3/−3
13.9.2016 15:28

L80i68b12o92r 61V38a78n72ě41k 3433229104

nepravda

+2/−1
13.9.2016 15:35

E60v98a 87S18v55o73b79o44d96o83v77á 2363752321415

Tím hůř.

+2/−1
13.9.2016 19:41

A41d19a50m 79P73o77c95h25e 7368286950975

Zato korány a šaríi jsou bohužel jen jedny

+1/−1
13.9.2016 22:32

L88i49b14o59r 75V86a41n33ě43k 3823629794

Wiki:

------------

Korán (arabsky قرآن qur'ān, dříve přepisováno také Alkoran, orientalista Felix Tauer psal i kur'án[1]) je svatá kniha islámu, která podle muslimů obsahuje doslovné zjevení proroku Muhammadovi. Muslimové věří, že súry (kapitoly) koránu mu diktoval sám anděl Gabriel a že Korán je jediným nepozměněným Slovem Božím.

---------------

9:29Bojujte proti těm, kdož nevěří v Boha a v den poslední a nezakazují to, co zakázal Bůh a Jeho posel, a kteří neuctívají náboženství pravdy

**********

9:41Jděte v boj lehcí i těžcí a bojujte majetky i osobami svými na cestě Boží!

***********

9:123Vy, kteří věříte! Bojujte proti těm z nevěřících, kteří jsou poblíže! Nechť ve vás naleznou tvrdost a vězte, že Bůh je na straně bohabojných!

+3/−1
13.9.2016 15:31
Foto

K59a66r76e66l 82M84a33s66e84k 9164468409326

Proč si myslíte, že všichni muslimové mají / znají / znají zpaměti Korán, inženýre kandidáte? ;-DRv

+1/−3
13.9.2016 17:22

L91i42b36o82r 12V71a80n36ě76k 3813549574

Protože je to základ jejich víry a mají mj za povinnost si ho číst - tuším např. během ramadánu.

A nepíši, že by ho měli znát zpaměti celý -nicméně hlavní směřování ano. A to je mj. zabíjení a pronásledování nevěřících, tedy i Vás.

+2/−1
13.9.2016 18:26
Foto

K79a28r59e88l 90M18a97s35e87k 9984238219296

Věřte, že ani mně ani vás nikdo nepronásleduje a nechce zabít a nezabije. Nikdo nezabíjí, protože si přečet nějakou knihu a muslimové, stejně jako slávisti nebo filatelisti, žádnou povinnost, to byste už měl dávno vědět. A neberte tyhle debaty tak vážně. Jsou to jenom řeči a nepřesvědčíte mně, že bych se měl bát a nadřazovat se nad miliony lidí, o nichž stejně jako vy nic nevím.

+2/−4
13.9.2016 18:54



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.