Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J61i41ř82í 51Z25a55p56l89e12t54a32l 2300378932434

Celkem dobrý článek, 2 největší výtky - pro ODS je výsledek rozhodně úspěchem, nelze se na celou věc dívat jen optikou srovnávání s předchozími krajskými volbami, no a pak u té ČSSD rozhodně hrála velkou roli i celostátní politika, spíš bych se na to díval tak, že kde se v minulosti hejtman z ČSSD osvědčil, tam nebyl dopad afér vedení ČSSD tak kritický.

Btw. opravdu mě "pobavil" Sobotka s hodnocením, že za regionální politiku on odpovědnost nenese. Je asi každému jasné, co by říkal, kdyby naopak ČSSD v těchto volbách vyhrála...

+1/0
15.10.2016 13:34
Foto

R65a93d16e10k 94P11o39l54i87c33k74ý 6131203611764

Píši jak to, že pro ODS je výsledek úspěchem stejně tak i to, že u ČSSD byl výsledek odvislý od konkretních regionů a jejich leaderů;-)

0/0
15.10.2016 22:14

V20i32l95é33m 30P32a85t40l26o44k68a 2799910486389

TOP 09 ztratila smysl své existence, byla to jednoúčelově založená strana. Do sněmovny se pravděpodobně nedostane. Ale uvidíme. Můj tip je 4%. Záleží to také trochu na ODS, pokud najdou alespoň jednoho politika, který nepůsobí jako gumák, pak TOP nebude mít ani 3%.

+2/−1
14.10.2016 20:05
Foto

R13a49d86e17k 27P69o52l11i58c26k32ý 6851943281494

Proč by se neměla dostat do sněmovny, když její výsledky (i většina průzkumů) ukazují něco zcela jiného?8-o

ODS jen stěží odčerpá hlasy TOP09. Ty strany se zásadně liší z hlediska přístupu k lidským právům, EU a populismu. Když tedy pominu fakt, že ODS je zadlužená a bude mít problém financovat volby.

PS. Je to ODS, ne TOP09 kdo v komunálních volbách ztratil.

+1/−3
14.10.2016 20:18

V51i45l38é35m 43P98a33t14l73o20k78a 2639890646359

Je to jen můj odhad a mohu se samozřejmě mýlit.

Podle mě TOP 09 měla uskutečnit církevní restituce, což se jí povedlo a možná prolomit Benešovi dekrety, což se jí nepovedlo. To, že se jí podařilo mimoděk pobláznit pražskou kavárnu pomocí placky s "pankáčem" Karlem je minulost, podobně jako pan Schwarzenberg.

Lidská práva více méně respektují všichni, postoj k EU se liší čím a při slově populismus se většině lidí vybaví Kalousek v první pětce politiků.

+2/−1
14.10.2016 20:37
Foto

R31a46d15e58k 29P35o26l12i43c16k67ý 6311473161974

Většinou je rozumné odhad tvořit na základě faktů, ne na základě antipatií, ale jak někdo začne argumentovat pražskou kavárnou tak je celkem jasno;-DRv

Lidská práva zdaleka všichni nerespektují, zejména ne ve vztahu k uprchlíkům. TOP09 je pro euro, pro větší spolupráci v EU, ODS naopak.

Populismus se používá pro ty kdo provádí většinově líbivou politikou-o Kalouskovi se mluví různě, ale jako o populistovi to slyším asi prvně.

0/0
14.10.2016 21:03

V45i90l21é76m 91P32a51t66l15o39k78a 2459230966479

Nepatřím k lidem, kteří by se nechali ovládat antipatiemi, čtete mezi řádky něco co tam není. "Pražská kavárna" je podle mě docela trefné, až roztomilé pojmenování určité sociální skupiny, proti které nic nemám a dokonce si s tímto okruhem lidí rád povídám třeba u piva nebo jak jinak u kávy.

Já jsem u nás žádné porušování lidských práv vzhledem k uprchlíkům nezaznamenal ani u ODS, ČSSD apod. dokonce ani i KSČM.

Pro spolupráci v rámci Evropy jsou téměř všichni, jen někdo si myslí, že ji zajistí mraky zbytečných úředníků a institucí a někdo je pro jednoduchá pravidla bez přerozdělování (tady je moje preference).

U Kalouska si každý udělá názor sám.

+2/−1
14.10.2016 21:28
Foto

R16a62d45e32k 94P84o79l45i97c23k35ý 6431933281754

Snahy budovat někde tábory a fyzicky nevpustit uprchlíky na území EU, které propaguje ODS jsou v rozporu s lidskými právy i mzinárodními smlouvami.

Pro spolupráci v politické oblasti (např. jednotnou zahraniční politiku), pro Euro, pro přesun části kompetencí na úroveň EU...ODS není-TOP09 ano. Pokud nevidíte rozdíly mezi TOP09 a ODS pak je diskuze jen zráta času.

TOP09 má sympatizanty z různých společenských vrstev, z různých regionů...rozhodně nejde o jednotnou sociální skupinu. Jsou to od Vás jen hloupé plky.:-/Rv

0/−2
14.10.2016 22:01

L76i85b97o75r 73V86a51n23ě72k 3123789794

TOP09 tedy dle Vás podporuje lidská práva propagací příchodu lidí, jejichž životním posláním je lidská práva degradovat.

+5/−3
15.10.2016 0:56

J10a29r49o89s13l15a94v10a 14B85o24ž20í22k65o55v23á 5621658888

U nás, ve Středních Čechách, se momentálně v honbě za koryty TOP 09 štěpí. 3 z pěti zastupitelů TOP 09 by rádi do koalice s ANO, i s paní Jermanovou jako hejtmankou, i když jim to sama strana " nedoporučila". Včetně pana Schweigstila, po kterém nám ve městě na památku ještě nějakou dobu zůstanou tzv. schweigstilky, hrůzostrašné zelenobílé kuželky, balisety, v památkové zóně. Jsem zvědavá, jak to dopadne. Máme štěstí na celebritní hejtmany, nejdřív Rath, teď Jermanová...

0/−1
14.10.2016 18:48
Foto

R57a48d38e62k 92P46o46l33i60c63k49ý 6711293261144

No ony to nejsou rozpory v honbě za koryty. TOP09 mělo mít původně 2 radní-to by měli být první dva z kandidátky-tedy ti co z jednání odešli a v novém formátu jen jednoho.

To, že ANO má ve zvyku přetahovat lidi z jiných stranje známo dlouhodobě.

Mimochodem honba za korytem je spíš na straně ANO, kdy podle původní dohody měli mít většinu v radě, ale ne hejtmana, což vadilo paní Jermanové.

Původně rovněž měly ANO, TOP09 a STAN dohodu o exkluzivitě jednání což ANO prostřednictvím paní Jemanové porušilo hned první den přizváním ODS. Je zcela správně, že v takové situaci zástupci TOP09 šli do opozice. Možní přeběhlíci se pak musí sami srovnat se svým svědomím, ale v Topce by měli skončit.

+1/−1
14.10.2016 19:21

J79a26r57o33s32l38a97v27a 70B89o71ž86í62k18o41v38á 5601178238

Já nevím, kde vy čerpáte informace, to, že třem odpadlíkům nejspíš o koryta jde, je vyjádření lídra kandidátky TOP 09, pana Tisa. Ostatně, jak píši, jeden z trojice je z města, kde žiji, a je zde značně - jak bych to kulatně řekla - profláknutý. Což, samozřejmě nevylučuje, že o koryto jde i paní Jermanové. http://www.lidovky.cz/rozpad-stredoceske-top-09-tri-z-peti-zastupitelu-jsou-pro-koalici-pyd-/zpravy-domov.aspx?c=A161014_123522_ln_domov_bri

Vaše mínus na tom nic nezmění. ;-D

0/0
14.10.2016 19:36
Foto

R31a41d71e66k 56P52o65l81i44c46k64ý 6241933931184

Mluví se o 3 lidech, funkce je jen pro jednoho-nemůže jít primárně o koryta.

Že mohou být motivováni mimo politiku nezpochybňuji.jinak to totiž nedává smysl.

Těžko je pan Schweigstill "profláknutý" jak tvrdíte když opakovaně uspěl v komunálních volbách

0/−1
14.10.2016 20:06

L85i38b64o38r 43V60a59n30ě66k 3713309584

Základem evoluce, lidského úspěchu mezi tvory je mít co největší prospěch s co nejmenší námahou.

Co je tedy špatného na korytech?

0/−1
15.10.2016 0:58

J83a24r28o35s88l64a16v94a 71B17o59ž11í80k66o55v62á 5791158758

Pročítala jsem náš městský internetový blafák, samozřejmě, volby se tam probírají ze všech stran, a mě zaujal jeden příspěvek, kterým by se dalo reagovat na výše vedenou diskusi:

Zrada Mgr. Schweigstilla dokonána

Vložil ministrant, Ne, 16/10/2016 - 20:23 | Reakce na komentář #20978

Karma komentáře: 8

Jako volič TOP09 jsem znechucen a omlouvám se všem, kteří kritizovali dříve pan Schweigstilla, bohužel musím uznat, že měli pravdu. Hřáli jsme si hada na prsou. Já ho kroužkoval a teď se tím on a jeho kolegové ohánějí. Je to hnus. Kvůli takovím lidem lidi nechodí k volbám a říkají, že politika je žumpa. Pozitivum ale je, že stále v TOPCE zůstavají stále lidé, čestní a spolehlivý.

Cítím se jako volič TOP09 velice podveden takovým jednáním.

0/0
17.10.2016 21:07
Foto

R77a92d53e32k 12P73o31l72i61c71k20ý 6141933361924

To, že voliče TOP09 podtrhl je fakt, ale není to totéž co být profláknutý

0/0
17.10.2016 21:17

J80a66r25o21s75l58a86v97a 45B77o78ž63í57k76o14v95á 5501608958

Asi jsem četla něco jiného, než vy. Já tam čtu, že volič TOP 09 se omlouvá všem, kteří dřívě pana Schweigstilla kritizovali, a on jim nevěřil, až nyní zjistil, že si hřáli hada na prsou. Prosím, jak si to tedy vykládáte vy? Proč se ten volič omlouvá?

0/0
17.10.2016 21:23
Foto

R52a65d40e91k 26P60o66l90i54c33k61ý 6121643731864

Zeptejte se jeho proč se omlouvá.

Naposled-kdyby byl profláknutý do zastupitelstva by se nedostal.

Profláknutý je ten o lom se ví, že má křivý charakter, ne ten o kom se to zjistí po volbách.

0/0
17.10.2016 21:34

J88a46r68o39s26l89a94v18a 53B33o19ž73í95k57o74v69á 5531978838

Také naposled, vidím, že máte silný problém s psaným textem, nebo si to všechno prostě vyložíte, jak se to hodí vám.:-/

Že pan Schwigstill má pověst všelijakou, je známo, protože já tady žiju, tak se také i ke mně ledacos donese. Samozřejmě, můžou to být pouze kecy, a jelikož TOP 09 tady asi nějací lidé volili, když se jejich zástupci do krajského zastupitelstva dostali, a dokonce ho i kroužkovali, jak zmiňuje přispěvatel ministrant. Nicméně uvádí, že ho lidé kolem upozorňovali, že nemá čistý štít, čemu nevěřil, zjistil, že mají pravdu, a nyní se všem, kterým nevěřil, omlouvá. Do zastupitelstva se dostala strana TOP 09, a až pak on, jako její člen, protože byl na kandidátce někde na vysokém místě. No, kam by ho už dnes určitě nedali. Protože nejspíš po tom, co on, a další dva provedli, není zrovna něco, čím by se TOP 09 ráda chlubila. Ostatně, on je teď v krajském zastupitelstvu, a za jakou stranu? Topka od něj dala ruce pryč. To podle vás není známka křivého charakteru?

+1/−1
18.10.2016 14:33

J37o50s74e98f 59H19e67j42n74a 2834740246886

R^R^R^

+1/0
14.10.2016 18:23
Foto

R69a90d25e58k 80P31o78l61i70c31k47ý 6921503911944

Děkuji:-)

0/0
14.10.2016 18:38

R96a57d90e58k 65J89a59r44o24š 4467188290586

Ještě bych počkal s konečným účtováním na zítřejší výsledky senátorských voleb...

0/0
14.10.2016 15:05
Foto

R57a29d34e77k 18P30o14l15i41c26k87ý 6311283311664

Senátorské volby nemají poměrný, ale většinový systém. V nich často nerozhodují sympatie ke kandidátovi, ale naopak nesympatie ke druhému kandidátů ve druhém kole.

Pokud už něco vypovídají tak jejich první kolo, ale vypovídají jen o 1/3 území a menší strany nejsou schopny je obsadit ve všech okrscích.

Celkově, ale jejich první kolo cca odpovídá výsledkům krajských voleb

0/0
14.10.2016 15:37

J28i36ř16í 18K26i72n45d27l 2918267573977

Krajské volby ukazují, že ČSSD a ANO ztrácí voliče.

+1/0
14.10.2016 14:48
Foto

R20a56d11e21k 71P12o30l13i50c96k68ý 6831303871884

ČSSD voliče ztratilo, ANO nikoliv.

Obě strany ale ztratily proti průzkumům.

Je potřeba posuzovat dle skutečných výsledků, ne dle odhadů (průzkumů).

+1/0
14.10.2016 14:53

J64i41ř13í 37K47i67n92d25l 2868407103127

K volbám přišlo 34,6 procent voličů. Hnutí Ano dostalo 21,5 procent hlasů a z toho vyplývá, že jej volilo 7, 28 procent oprávněných voličů. ODS vymazala stranu TOP 09 a Svobodí.

0/−1
14.10.2016 15:25
Foto

R84a22d12e41k 61P60o31l93i58c40k14ý 6251293961274

Mýlíte se.

ODS nikoho nevymazala, naopak sama své voliče ztratila, jen méně než se čekalo.

TOP09 i Svobodní zůstali cca na svých procentech.

To že ANO volilo jen cca 7,3 oprávněných voličlů je pravda, ale mandáty, o které ve volbách jde, se počítají za hlasy těch co k volbám přišli, ne těch co seděli doma. To platí u všech voleb u nás.

0/0
14.10.2016 15:43

J25i30ř66í 32K87i38n82d80l 2848887883207

TOP 09 nezískala žádný mandát , strana získala 3,4 % hlasů.

0/−1
14.10.2016 18:34
Foto

R39a26d40e23k 80P71o98l44i90c48k64ý 6161323971934

Doporučuji si přečíst článek případně pozorně prohlédnout výsledky voleb-odkazy jsou v článku.

+1/0
14.10.2016 18:41

S40i33d36n86e17y 49S49i76s93k29a 3177222732125

A Mr. Post Stamp minusuje ... ;-D

0/−3
14.10.2016 15:43

J40a26n 52R72á50ž 1919763284270

Souhlasím s názorem, že volby byly pro TOP 09 pozitivní, neboť prokázaly relativně vysokou šanci, že ve sněmovních volbách se může "topka" dostat nad 5% a být tak nadále parlamentní stranou. Což je nesporný úspěch Kalouskovy politiky, který by měl umlčet jeho kritiky.

+2/0
14.10.2016 14:30

T32o53m30á61š 36P75í65c59l 3986883431517

Viděl bych to podobně. Jediný rozdíl vidím asi v tom, že pro TOP 09 to jsou asi poslední volby, kdy získala nějaký mandát (mně jejich reklamy vyskakovaly na facebooku na zdi a pod tím bych pozitivní ohlasy napočítal na prstech ruky), výsledek SPD vnímám spíše jako velký neúspěch. Ač jsem nesledoval podrobná čísla, mám pocit, že Stropnického Zelení se stali takovým extrémem, že i jejich tvrdé jádro přešlo k jejich umírněnějším dvojčatům - Pirátům.

0/0
14.10.2016 14:20
Foto

R56a57d11e80k 69P88o49l45i92c72k58ý 6341423591324

Ano TOP09 se prezentoval na internetu, ale ne v kontaktní kampani.

TO, že TOP09 končí je slyšet již před volbami 2013 a pořád je úspěšná.

Tyto řeči vychází od těch co By ji stejně nevolili, ne od jejich potencialních voličů.

Z 0 na 18 mandátů cca za rok je pro Okamuru v krajích dle mého jasný úspěch.

Ano zelení a piráti soupeří o podobné voliče a jsou příliš kontroverzní aby dosáhli lepšího výsledku a přetáhli voliče ČSSD.

0/0
14.10.2016 14:36

J21i43ř81í 16L27i22e16t14a42v86e86c 8233109383699

TOP 09 zůstala zhruba na svém - to si málokdo uvědomuje. Navíc se nevolilo v Praze a tam Je Topka poměrně silná. Takže si myslím, že do PS se dostanou - nebude to nic zdrcujícího - předpokládám jednociferný výsledek, ale myslím si, že přes těch pět to bude.

+2/0
14.10.2016 14:45
Foto

R18a33d40e59k 83P67o50l91i79c12k37ý 6811343591934

Souhlasím, že do PS se dostanou, jen jsem optimističtější a věřím ve výsledek kolem 10% ;-)

0/0
14.10.2016 14:59

J94a29n 75R53á53ž 1269263814250

No Váš předpoklad je z říše snů, ale přijal bych ho s uspokojením, kdyby i Svobodní měli 10% a ODS 12%. To se bohužel nestane, takže Česká republika bude i nadále stát orientovaný na socialismus s lidskou tváří.

P.S. Bez jakékoliv ironie přeji TOP09 aby se do Sněmovny dostala, neb bych sněmovní projevy předsedy Kalouska velmi postrádal.

+1/0
14.10.2016 16:15
Foto

R38a50d53e68k 92P81o75l48i16c33k64ý 6351933811754

Svobodní se do takřka jistě sněmovny ani nedostanou, jejich podpora je dlouhodobě v oblasti kolem 1-2%.

V EU volbách uspěli jen díky nízké voličské účasti a disciplinovanosti svých voličů

+1/0
14.10.2016 17:02

J63a69n 51R11á14ž 1899393804530

Svobodní získali v těchto volbách 2% a TOP09 4,5%. Takže kdyby příznivci Svobodných (nepatřím mezi ně) byli stejně optimističtí, měli by Svobodní přes 5% a do Sněmovny se dostat. Ale to, že se Svobodní dostanou do Parlamentu je utopie stejně jako Vašich 10% pro TOP09.

0/0
14.10.2016 17:28
Foto

R48a91d67e47k 56P84o52l90i50c24k30ý 6421233811974

Je to trošku jinak. Svobodní dosáhli sotva dvou procent a Topka měla těch cca 4,5-5% bez svého nejlepšího regionu-Prahy. Reálně tak má topka 3x-4x vyšší podporu, přestož v regionech moc silná není.

Ostatně v minulých krajských volbách obě jmenované strany měly podobnou podporu jako letos, ale v parlamentních měla Topka(spolu se STAN) cca 12 % a Svobodní cca 2,5%.

+1/0
14.10.2016 18:37



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.