Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TD

Asi bych se být Vámi mírnil v nadšení, jak se muslimka ze Somálska dokázala integrovat, na základě toho, že začala soudní spor kvůli údajné diskriminaci. Nepochybně to za ní zařídily české úřady (Šabatová) resp. české neziskovky. Možná jí k tomu dokonce i přemluvily, možná se k tomu odhodlala i s vidinou finančního zisku. To samozřejmě spekuluji, důkazy nemám, ale na opačný scénář bych nevsadil ani zlámanou grešli.

Až ta dívčína bude mluvit česky a najde si nějakou práci, tak jsem ochotný začít slavit, jak se krásně integrovala. Do té doby je pro mě nezvaný host, který s pomocí místních aktivistů kouše do ruky, která ho živí.

4 2
možnosti
Foto

už jen to, že jedná bez manžela či jiného muže je znakem integrace, to, že nikde nevykřikuje a řeší to v klidu u soudu, nebojí se...to vše jsou znaky úspěšné integrace.

0 5
možnosti
VC

Turecký prezident upozornil na to, že integrace muslima do evropské kultury je zločin proti lidskosti. Proto je rozsudek asi předem jistý. Nebo ne?

4 1
možnosti
Foto

Co má s případem společného Turecký prezident?

0 1
možnosti
JS

Nemají se integrovat, pouze se to zatím otevřeně neříká.

1 1
možnosti
ZS

Ano, také doufám, že soud jednoznačně určí, zda je šátek a další způsoby oblékání muslimských žen projevem víry, nebo jen místní tradice (něco jako naše lidové kroje). Můj názor je, že jelikož v různých muslimských zemích se tyto mundůry liší a mnoho muslimek se obléká zcela normálně v západním stylu, nejde o projev víry, ale jen místní tradice.

4 0
možnosti
Foto

Liší se tvar a velikost šátku, většina muslimů ale považuje pokrývku hlavy za součást náboženského vyznání.

0 2
možnosti
JK

Kdo ví, co holky zažily doma, když se zmínily o možnosti, že by ve škole chodily prostovlasaté...

2 2
možnosti
Foto

Takže pane demagogu podle V. Klause ml. V červnový den roku 2013 přicházejí se dvě dívky zeptat, zda by mohly nastoupit naStřední zdravotnickou školu ve Vršovicích. Jedna uchazečka je ze Somálskaa jedna z Afgánistánu. Jedné uchazečce (studentka A) chybí základnídokumenty podle školského zákona, prý je donese 1. září. Druhá uchazečka,žadatelka o azyl (studentka B) měla doklady v pořádku a do školynastoupila. Studentka A je kvůli chybějícím dokumentům volána do ředitelnykolem deváté hodiny. Zde se vzdává studia a uvedla: „Nechci, nebudu choditdo školy, nebudu studovat“. Dupala nohama a pak utekla z ředitelnya ze školy. Odpoledne doložila žádost o zanechání studiaz důvodu nenošení šátku, což ředitelku zaskočilo. Náboženství seu studentek nezjišťovalo.. Studentka B studuje a propadá večtvrtletí ze všech předmětů s výjimkou jazyka anglického. Má velkouabsenci. Potom se vzdává studia. Žádost o ukončení studia posílá poštoua jako důvod uvádí, že nemohla nosit hidžáb. Leden 2014. Do školy přicházíČeská školní inspekce a shledala stížnost jako nedůvodnou. Březen 2014. Doškoly přichází ombudsmanka Šabatová se svými asistenty a vkládá se dověci. Dochází k závěru, že dikce školního řádu (zákaz jakýchkoli pokrývekhlavy) je diskriminační, a tudíž se dívky mohly cítit diskriminovány.

22 1
možnosti
Foto

Demagogií je brát za bernou minci vyjídření člověka, který o případu ví jen z doslechu a jen od jedné strany-přesně to Klaus dělá-vychází je z informací žalované strany. (není za velkou absencí nemožnost nosit hidžáb?)

Školní inspekce považuje stížnost za nedůvodnou s čímž se neztotožňuje ani studentka ani ombudsmanka-proto došlo k žalobě a o sporu rozhodne soud.

0 5
možnosti
PV

Pokud divky u soudu nedolozi, ze dodaly pozadovane dokumenty, bude cely soud k smichu. Pokud nesplinily podminky pro studium, nemohly na skole studovat a tim padem tam nemohly byt ani sikanovany.

11 1
možnosti
Foto

Jedna z nich studium řádně začla-ta co dala žalobu-a tedy musela předložit dokumenty, které ji ke studiu opravňovaly.

Pokud ji studovat nechali a šátek ji zakazovali tak diskriminována být mohla-právě o tom zda byla rozhoduje ten soud.

0 2
možnosti
Foto

To je velice zajímavá myšlenka, pane Polický - že se muslim (nebo tedy muslimka) "integruje" do naší svobodné demokratické společnosti již tím, že začne v našem soudnictví používat institut žalob k tomu, aby mu bylo umožněno používat symboly a volně šířit jeho nenávistnou fašistickou islámskou ideologii ! 8-oRv

Geniální!

Na to jste přišel sám?

26 1
možnosti
Foto

Myslíte, že by prokázala integraci tím, že tak jako vy bude psát nenávistné lži na internetu a tak jako vy bude podněcovat nenávist ke skupině lidí na základě jejich víry?

To, že k řešení sporu využívá soud je jedním ze znaků integrace.

0 6
možnosti
ES

O šátek nešlo, ani jedna adeptka studia nevyhověla podmínkám studia:

https://www.novinky.cz/komentare/407620-komentar-hezke-prazdniny-jak-pro-koho-vaclav-klaus-ml.html

Je to snaha prolomit náš právní řád: jakmile se s muslimy bude jednat jednou jinak než s občany ČR, budou mít precedens pro další požadavky. Právo v tomtéž státě nemůže platit jen pro někoho!

16 1
možnosti
Foto

O tom rozhodne soud.

A nepřipadá vám zvláštní si udělat úsudek podle někoho kdo ani nemůže znát podrobnosti případu a pokud je zná nejen že byla porušena povinnost mlčenlivosti, ale především je zná jen z jedné strany. Ostatně sám píše, že prospěch měla špatný díky velké absenci-nebyly důvody té absence právě v šátcích?

I někteří občané ČR jsou muslimové-není to o tom jestli se někdo chová jinak k muslimům a jinak k cizincům.

Ano právo musí u nás platit pro všechny, jak pro muslimy tak pro vedení škol. O tom kdo v tomto případě právo porušoval právě rozhodne tento soud.

0 4
možnosti
LV

L54i26b77o20r 21V67a31n73ě75k

2. 11. 2016 11:04

Muslimové se v Británii úspěšně integrovali do demokratické společnosti o čemž svědčí, že proti demokracii na ulicích protestují.

14 1
možnosti
Foto

to přesně zapadá do logiky pana polického, viz 2.11.2016 11:02

8 1
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2554x
Čověk, kterému není lhostejná budoucnost jeho dětí a vnoučat. Podporovatel TOP09.

Každý má právo dělat cokoliv, co nezakazuje zákon!

Nechci se dožít doby, kdy u nás bude opět někdo persekuován kvůli víře, etniku či národnosti nebo jinému důvodu na základě principu kolektivní viny.