Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RT
Foto

Chápu, že patříte k těm co hledají  jednoduché rychlé řešení, ale takové není.

Ve zkratce odstranit důvody proč prchají-války a persekuci a odstranit důvod ekonomické migrace-zlepšit hospodářství-to je na dlouhou dobu. začít se usí zvýšením vzdělanosti.

Mezitím minimalizovat negativní důsledky-např. pomáhat uprchlíkům jak v regionu tak u nás.

0 0
možnosti
Foto

Já sám za sebe mou říct, že bych tu o uprchlíky nestál ze dvou důvodů - ekonomicko-právního a náboženského.

A pro mě je hlavní ten náboženský. Z toho co jsem zatím prozkoumal mi vyplynulo, že muslimové si o sobě - jako o členech řekněme muslimského náboženství, myslí že jsou cennější, než lidé, kteří muslimy nejsou. U některých to pak vede ještě dál, protože jsou přesvědčení, že jako cennější lidé by měli vládnout těm, kteří tak cenní nejsou.

Nevím jak ostatní, ale já nijak zvlášť po muslimské nadvládě netoužím.

4 1
možnosti
Foto

Vidíte a uprchlíci nejsou jen muslimové.

A naopak muslimů už u nás máme kolem 20 000 a možná i podstatně víc.

Většina muslimů se nijak zásadně neliší od evropanů-jen se modlí k jinému bohu.

0 2
možnosti
Foto

nesouhlasím, ale nadávat Vám nebudu.

4 0
možnosti
RT

Pane Polický a jak by jste to teda vyřešil bez statistik a podkladů od někoho jiného,sám za sebe a vlastním názorem?

1 0
možnosti
Foto

Co máte na mysli konkrétně?

0 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
8 1
možnosti
Foto

Takže já jsem přesvědčen o své neomylné pravdě a vy očividně o té své když vůbec neuvažujete o tom, že bych ji mohl mít já.

Jen netuším jakou tu pravdu máte na mysli?

0 5
možnosti
MP

Tak jsem to teda nakonec "přelouskal" celé... k obsahu se vyjadřovat nebudu (= nesouhlasím ;-D), jelikož dle svého projevu jste o "své pravdě" více než přesvědčen, nicméně musím zopakovat níže napsané: NAUČTE SE, PROSÍM, GRAMATIKU. Váš psaný projev je na úrovni... uprchlíka Rv;-D

6 1
možnosti
LV
TB

Rodiny s dětmi ze Sýrie budiž, ale dle eurostatu podíl syrských uprchlíků je pouze cca 20%. Takže pokud Německo odhaduje letos kolem 1 milionů uprchlíků, tak bychom jich měli na 800 000 poslat z EU zpět domů.....pak by asi spousta lidí mělo s tím problém znatelně menší ;-)

1 0
možnosti
Foto

Podle nejnovějších údajů je Syřanů kolem 50 %.

Mimo Syřanů utíkají před válkou i Iráčané, Afganci...

A máte pravdu ti kdo nejsou uprchlíci jsou vraceni-týká se to nejen Albánců, ale i lidí z Afriky a odinud. Konkrétně Německo vyhoš´tuje cca 2/3 těch co nemají nárok na Azyl či jinou formu pobytu

0 2
možnosti
Foto

Krom toho, že jste lhář, kterému smrdí pravda, tak mě nazýváte trollem? To umí – na rozdíl od slušné argumentace, každý moula. Chcete být nadále za moulu?

4 1
možnosti
Foto

Co jiného jste když tu dáváte plno příspěvků nesouvisejících s článkem a jen útočících na mou osobu.

Co jiného jste když se opakovaně pod různými článka dožadujete odpovědí na otázky na které jsem mnohokrát i vám odpověděl nebo na které jsem napsal blog.

jen trollujete bez jakékoliv argumentace-viz příspěvek na který jsem reagoval-více na vaše nesmysly reagovat nebudu

1 8
možnosti
JL

J47á86n 17L60o98s38k42o26t

30. 10. 2015 13:16

Nie nechceme PolickýRvRvRv

3 1
možnosti
JK

J49a17n 74K62o86b55y86l39k86a

30. 10. 2015 13:12

Otázka nezní, jestli chceme uprchlíky nebo ne. Otázka zní, jestli chceme demokracii nebo fašismus. Protože jestli chceme demokracii a EU, musíme se chovat demokraticky a uprchlíky přijímat. 

V opačném případě můžeme uspořádat referendum o připojení k Rusku, tam zapadneme.

1 10
možnosti
Foto

Ano s tím souhlasím beze zbytku.

A vnitřně si to uvědomuje většina lidí u nás-jen na venek zatím převládá strach.

0 9
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2554x
Čověk, kterému není lhostejná budoucnost jeho dětí a vnoučat. Podporovatel TOP09.

Každý má právo dělat cokoliv, co nezakazuje zákon!

Nechci se dožít doby, kdy u nás bude opět někdo persekuován kvůli víře, etniku či národnosti nebo jinému důvodu na základě principu kolektivní viny.