Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Pane Policky, nazyvejme věci pravým jménem. já tu opravdu uprchlíky nechci. Jednak to nejsou žádní uprchlíci, ale vyzirkove...ale, já když jedu na dovolenou na střední vychod, obdrzim informace,co se tam nesmí,jinak riskuji trest. Proč oni nerespektují, že já jsem Evropan a krestan a nedovoli mi u nich nosit kratasy a tilko? No proč?  Tak proč já mám respektovat je? A jejich zahalené ksichty? Proč se mám podřizovat já? Nechci,aby mi kopali do psa jen proto,že pro ně nemá zadnou cenu. Nechci, aby zde rostla kriminalita, protože nic jiného od nich nelze čekat. Četla jsem, že páchají kriminalitu proto, že nemají práci a jsou frustrovani. Jakoby nestacilo, že si pro dávky chodí Cikáni.Viděli jsme v Teplicich, jaky po nich zůstává bordel, vidime to v uteceneckych táborech. Přiznám, že jsem nikdy nebyla v ghettu v Paříži, ale dle záběrů v tv nemám důvod nevěřit, že žijí jako dobytek, jsou to násilníci, vždyť oni se nesnesou ani sami mezi sebou a přitom jsou to vsichni muslimove.Jak se chtějí potom snášet s nami?  Nechci, aby zamorili Evropu a i náš stat. Takže OPRAVDU NECHCI !

23 1
možnosti
Foto

Vy nechcete aby u nás zavedli diktaturu jako panuje v některých muslimských zemích a proto chcete abysme si ji zavedli sami-nebo jak si představujete to nechceme je zde?

0 6
možnosti
BP

Za dveřmi Evropy čeká cca 60 mil. muslimů - to je prostě realita.

Zatím tady řešíme drobnou trhlinku v přehradě ,vývoj této trhlinky ovšem podléhá jasným fyzikálním zákonům.Pakliže se s ní nic nedělá,tak se zvětšuje,až se hráz protrhne.

Za situace,kdy zodpovědní politikové v EU nejsou ani náznakem ochotni naznačit,kolik pustí do Evropyy tzv. uprchlíků,je třeba udělat jedno - od toho a toho datumu STOP STAV. prostě přes hranici neprojde ani myš. 60 milionů arabů ze středního východu a 100 milionů afričanů prostě Evropu rozvrátí - do základů. To není spekulace,to je matematická jistota.

9 1
možnosti
Foto

A kde jich těch 60 milionů co chtějí do Evropy vezmete a kde těch 100mil. Afričanů8-o

Jak to, že neprojde ani myš chcete dokázat?

0 7
možnosti
PK

pane Polický, o co Vám vlastně jde?

Objevím-li na zahradě rodinu zuboženou dlouhou cestou, s vyhladovělými dětmi, tak jim pomohu. Dokonce jsem jim ochotný pomoci i tak, že jim poskytnu informace (pokud se nějak dorozumíme), případně je odvezu na první místo, kde jim mohou další pomoct poskytnout. Na přechodnou dobu jsem jim dokonce ochotný poskytnout přístřeší.

To vše ale skončí:

a) nerespektováním pravidel, které ctí má rodina a stát

b) nebudou se sami od sebe snažit svou situaci řešit

Pochopím jejich situaci, pochopím jejich stav, pochopím jejich pohnutky.

Že mám obavy, zda situaci zvládne stát vyřešit a pokud mám výhrady k jejich způsobu přizpůsobení se pravidlům společnosti, která se jim snaží pomoct? Pokud budu demonstrovat, tak jsem rasista a xenofob?

Kolikrát Vám budou muset lidi psát, že vysílená syrská rodina, utíkající před válkou nebo pronásledováním nikomu nevadí?

že lidem vadí zejména ty druhé dvě třetiny všech migrantů v evropě, kteří pronásledovaní nejsou a jediný jejich motiv je zlepšení ekonomické situace, aniž by pro to museli hnout prstem? A protože se jim ráje, naslibovaného jejich vládci nebo rádci z řad převozníků nedostává, páchají pod vlivem frustrace, nejrůznější delikty - ve společnosti, která jim ale chtěla pomoci...

17 1
možnosti
JH

kde je odpověď autora kromě jeho mínusu?

7 1
možnosti
KS

Je to, jak píšete. Ti, co jsou proti jakékoli pomoci, se velice hlasitě ozývají. Dělá to pak dojem, že jich je opravdu hodně. A ta mlčící většina neví, že je většinou a přirozeně se přidávají na stranu "většiny", protože vyčuhovat se tady nikdy nevyplácelo.

1 2
možnosti
LV

L10i46b51o49r 70V78a58n37ě31k

30. 10. 2015 13:10

Jistě.

A těch |200 tis. podepsaných na petici přišli podepisovat, aby nevyčuhovali.

2 1
možnosti
JZ

Standardní sluníčkářská demagogie.

Nejprve jsem se (zase jednou) dozvěděl, že můj protiuprchlický názor, založený na zdravém selském rozumu, není můj, ale vnutila mi ho média, Zeman a nevím kdo ještě.

Dále jsem se (zase jednou) dozvěděl, že vzhledem k tomu, že nejextremističtější odmítači migrantů mají malou podporu, tak vlastně obecně má protiimigrantský postoj malou podporu.

No a nakonec jsem se (tentokrát asi jen teprve podruhé) dozvěděl, že pokud jsem ochoten akceptovat jednoho kultivovaně vypadajícího a jednajícího araba, který působí dojmem, že jeho hlavní tužbou je co nejrychleji si najít práci, tak jsem vlastně ochoten akceptovat kohokoliv a v jakékoliv míře.

"Bravo", autore.

9 1
možnosti
Foto

1/ kde jste vzal svůj názor musíte vědět vy. většina lidí ale vyhraněný názor nemá.

2/pokud jste četl článek tak byste věděl, že dle průzkumu má protimigrační postoj velkou podporu. když si vzpomenu na Eurovolby kdy mezi ANO a TOP09 měl být cca 20% rozdílu a sešli se na prakticy stejném procentu tak bych zas tak moc průzkumy vážně nebral-jsou hodně ovlivněny tím co je v prezentováno jako většinový názor.

3/ Nevím z čeho čerpáte ten nesmysl ve vašem 3 odstavci?

0 1
možnosti
JH

OPRAVDU NE, A JE NÁS VĚTŠINA, JAK DOKAZUJÍ NEJNOVĚJŠÍ PRŮZKUMY (DNES ZVEŘEJNĚNÉ RADIOŽURNÁLEM!)

4 1
možnosti
Foto

Přečtěte si článek;-D

0 5
možnosti
LV

L43i69b32o98r 59V14a74n36ě48k

30. 10. 2015 12:49

Myslím, že autor by měl založit podle vzoru Saturnina s dědečkem agenturu. 

Ale obráceným směrem.

 Od pravé míry na románové iluze.

3 1
možnosti
RS

Pane Policky. Cesi nejsou nedoukove a vedi, ze posledni zkusenosti s Araby v Evrope jsou velmi negativni. Zajedte si do Francie, kde je spousta Arabu s francouzkou statni prislusnosti. To je dedictvi francouzkych kolonii. Zajedte si do Marseille a do tamejsiho geta. Uz v parizskem metru muze vas potkat nemile prekvapeni. V Avignonu nam vykradli auto. Policie nam rekla, ze o to tomto stavu vi a ma strach. Rekla nam, ze veci, ktere nam ukradli si muzeme koupit za mestskou zdi. Sli jsme se tam podivat. Evropane tam nebyli. Tedy nekecat a udelat objektivni blog o takove ceste. U nas jsou lide, strasne kecky, kteri mluvi jen o tom co si nekde precetli. A nebojte se. Moje rodina neni xenofobni. Mame v nejblizsi rodine indku a jsme s ni nadseni.

8 1
možnosti
Foto

PaneStarý mě kdysi vykradli auto se zbožím kousek od prahy v menší vesnici na parkovištěm před restaurací kde jsme šli na obět. Policie nám sdělila, že to je asi 30 auto, že pachatele stejně nechytí a že nemají čas to tam hlídat.

Přišel jsem tam o více než 50 000.

Pokud jste si nevšiml krade se všude a u nás více než v jiných zemích  nesouvisí to s migranty.

1 6
možnosti
Foto

Pane Polický, proč vám smrdí pravda? Proč vaší jedinou reakcí na pravdivé a slušné příspěvky odpovídáte minusem? Proč milujete lež?

7 2
možnosti
Foto

Nemíním dokola slovně reagovat na každého trolla jako jste třeba vy.

0 3
možnosti
RJ

Tolik slov a k ničemu. Odpověď většiny je "nechceme". A tak se s tím musíte smířit.

14 2
možnosti
Foto

Důležité je, koho konkrétně nechceme – viz můj příspěvek níže. Smíchat dohromady do jednoho hrnce migranty z celého světa a uprchlíky, takový guláš by s prominutím nežralo ani prase domácí.

0 5
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2554x
Čověk, kterému není lhostejná budoucnost jeho dětí a vnoučat. Podporovatel TOP09.

Každý má právo dělat cokoliv, co nezakazuje zákon!

Nechci se dožít doby, kdy u nás bude opět někdo persekuován kvůli víře, etniku či národnosti nebo jinému důvodu na základě principu kolektivní viny.