Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Dotaz: když bude na škole určena jednotná uniforma pro všechny žáky, bude to z hlediska náboženství diskriminace nebo nebude?

1 0
možnosti
Foto

Jednotná uniforma hidžábu nebo třeba kříži na krku sama o sobě nebrání.

0 3
možnosti
JP

J27a63n 84P54a56v53l15í15k

6. 12. 2019 19:55

Je dobře, když rozum má navrch nad negativními emocemi.

3 0
možnosti
VF

Mně osobně se zdá zajímavější pohled jiného blogera. Myslím, že vidí kousek dál, než Vy. Viz: https://poddany.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=738254

5 1
možnosti
Foto

Mně osobně připadá jeho pohled jako zcela hloupý a vykonstruovaný. Srovnávat bití žen, tedy něco co je evidentně v rozporu s našimi zákony, s dobrými mray a hlavně to někomu působí újmu s nošením šátku což nikomu újmu nepůsobí, bylo v minulosti u nás obvyklé a neporušuje žádné zákony je prostě hloupé a demagogické.

2 8
možnosti
Foto

Karma R^ Ale připravte se na spršku nenávistných příspěvků, tolerance se dnes jaksi nenosí ... :-/

3 5
možnosti
Foto

Děkuji a jsem zvyklý:-)

0 1
možnosti
JK

J72i29r87i 80K41u90c59e90r53a

6. 12. 2019 19:41

Je mi z rozhodnutí NS smutno.

Z vás je mi něco jiného.

1 1
možnosti
Foto

Když ze sebe někdo chce dělat šaška (šakyni), tak ať ho (ji) - pro mě za mě - klidně dělá....:-P

3 2
možnosti
Foto

Je to na Vás vidět, že s tím problém nemáte:-)

0 2
možnosti
DK

Polický nezklamal

1 0
možnosti
JJ

J46i92ř88í 63J17o85h51n

6. 12. 2019 19:22

Pane Polický, minusovat webový odkaz se statistikou je ubohé. Jak příznačné pro nositele jisté ideologieRvRvRvRvRv

4 1
možnosti
Foto

Statistiku vydávají oficialní statistické úřady, kde jsem něco takového mínusoval?

1 5
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2554x
Čověk, kterému není lhostejná budoucnost jeho dětí a vnoučat. Podporovatel TOP09.

Každý má právo dělat cokoliv, co nezakazuje zákon!

Nechci se dožít doby, kdy u nás bude opět někdo persekuován kvůli víře, etniku či národnosti nebo jinému důvodu na základě principu kolektivní viny.