Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MO

Jen pro upřesnění - důvodem smazání příspěvků pana Polického byla naše dnešní výměna názorů. Je pravda, že jsem si z něj utahoval (znaje jeho názory, a stejně jsem si dělal legraci třeba s paní Maruškinové). On to neunesl a začal mne častovat výroky které admin ohodnotil smazáním příspěvků (včetně mých následných, poněvadž se smaže celé vlákno). 

Pan Polický je zřejmě přesvědčen že já jsem ho nabonzoval, nicméně to je věc ke které bych se já nikdy nesnížil (mne samotného smazání překvapilo).  Ale asi je o mém bonzáctví skálopevně přesvědčen stejně jako o mojí ubohosti, nízké úrovni a duchovní úrovni ve stadiu mateřské školky jak mi napsal:-).

S tím nic nenadělám. Panu Polickému přeji vše dobré. 

P.S. Před chvílí jsem si přečetl jeho blog o rizotu a dal jsem mu karmu, jak nepíše o politice tak s ním nemám problém.

5 1
možnosti
Foto

Pane Ondrášku taky jsem psal, že jsem reagoval podrážděně, netvrdím, že jste bonzoval vy i když to smazání vehementně obhajujete, ale 4 smazané příspěvky "mimo téma ve dvou diskuzích plné urážek od "vaší party" z IVČRN nejsou náhoda-zcela nepochybně se jednalo o mazání na základě udání ( ostatně to potvrzuje i rada admina používat !!

0 1
možnosti
JP

J97i74ř22í 86P90e38š

9. 3. 2015 23:53

Pane Polický, víte Vy vůbec něco o islámu ? Spíš bych řekl, že si vybíráte co se Vám hodí. Doporučoval bych Vám více číst, více se zajímat o dění v zemích na západ od nás, o soužití s muslimskou komunitou, např. jak tam platí šaria-zóny, nebo jak i muslimské děti šikanují ty křesťanské. Jinak se ten Váš blog hodí k přečtení buď na Silvestra, nebo na Apríla. Přeji Vám "Slunce v duši" a hezkou dovolenou v Islámském chalifátu - ISIL :-). P.S. Bez hlavy se nevracejte ;-D.

5 1
možnosti
OF

Pane Radku, je to třeba brát s nadhledem .

Neustále se rozšiřuje okruh těch, kteří mi mohou kdykoli..........

....

:-P

0 0
možnosti
JC

Jé, sluníčko! Dejte mi taky mínus! ;-D

5 1
možnosti
LN

..co je...???...někdo vám rozšlapal bábovičky...???

7 1
možnosti
Foto

Svoboda slova má bohužel tu nevýhodu, že jeden se může skálopevně přesvědčit, že v naší společnosti skutečně žijí lidé typu pana Polického. V podstatě bych neměl nic proti tomu, kdybych se o tom dovídal jen z doslechu. Ano, být přímo konfrontován s realitou je vždy bolestné. Díkybohu pro obě strany. Takže trocha spravedlnosti přeci jenom existuje.

12 1
možnosti
Foto

Mohl byste myšlenku rozvést?

0 1
možnosti
SS

Ac s vami vetsinou nesouhlasim, tak na "uroven" cenzora El Chaara mame stejny nazor.

1 0
možnosti
JA

J33o75s68e66f 72A13d54d48o

9. 3. 2015 17:54

Ja souhlasim s panem Polickym. 

Bez prehnany mam o pravdu pocit, ze vetsina priznivcu IVCRN nemaji poneti co je Islam a nikdy neprisli v kontaktu s muslimem. Presto kazdy je expert na Islam a papouskuje dokola stejne veci. Vypada, ze jako by vsichni byli z jedne propagacni skoly.

Ale klid, verim ze se to zase vysumi a vetsinou lidi budou radi, ze tu horkou dobu budeme mit za sebou.

5 11
možnosti
MK

RvRvBuďte ujištěn, že nevyšumí; budu na tom pracovat, stojí to za to.

9 1
možnosti
TT

Uražený bloger-mazač, to je taky samostatná diagnóza. :-P

Dál už jsem nečetl.

3 1
možnosti
Foto

Pokud to myslíte na mě-kdy jsem něco smazal?8-o

1 1
možnosti
MZ

M15i70r90e30k 83Z56i40k61a

9. 3. 2015 17:35

Sorry, že ještě přidám příspěvek, ale píšete a reagujete jak malé dítě, které kope nožičkama, že mu sebrali hračku. 

A plošně ominusovat všechny příspěvky je taky pěkně dětský způsob komunikace. Vy nechápete, jak je to směšné?

11 2
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2554x
Čověk, kterému není lhostejná budoucnost jeho dětí a vnoučat. Podporovatel TOP09.

Každý má právo dělat cokoliv, co nezakazuje zákon!

Nechci se dožít doby, kdy u nás bude opět někdo persekuován kvůli víře, etniku či národnosti nebo jinému důvodu na základě principu kolektivní viny.