Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejstupidnější blog s nejvíce komentáři na Idnes ;-D

Lidi, nekrmte ho. Polický sice není čistokrevný troll, ale funguje nemlich stejně. Prostě taková ta sebevnímaná "morální menšina", která je o své pravdě a vyvolenosti tím více přesvědčena, čím více ty jeho bláboly odmítá. Ignorovat je správná cesta.

0 1
možnosti
Foto

Koukám...že ses rozjel, dlouho jsem se nedíval :) Ale jo...R^

1 2
možnosti

J11a79n 16R38á24ž

25. 5. 2015 20:37

Do nedávna jsem si myslel, že jste jen exot, který chce za každou cenu plout proti proudu. Mýlil jsem se. Je to s Vámi horší. Vy věříte tomu, co píšete!

3 0
možnosti
Foto

Proč bych měl psát něco čemu nevěřím?8-o

0 1
možnosti
Foto

o co vám vlastně jde???

2 0
možnosti

grafoman? ;-D je jedno co, je jedno, jakou to má hodnotu, hlavně, že je toho hodně ;-D

2 1
možnosti
Foto

Ano jste a co jste chtěl říct k článku?

0 2
možnosti

P45e11t82e26r 21S46m64r16e78k

25. 5. 2015 18:37

Na tvojom mieste polický, sa nepúšťam do rozboru textov, pretože základom rozboru, je pochopiť napísané. To ty proste nedávaš.

1 1
možnosti

Polického textárny aneb Ahmedův hlahol, ehm blábol

3 1
možnosti

K44a82r39e91l 49M20a39s81e61k

25. 5. 2015 16:30

Díky za zábavu, vážení i nevážení.

Neberte tyhle debaty tak vážně.

Pane Polický, ta rádoby politička se jmenuje Volfová, nikoli Wolfová.

Zase někdy. V

2 1
možnosti
Foto

Máte pravdu-je to Volfová.

Mea culpa, mea maxima culpa;-)

1 2
možnosti

Váš článek jsem příliš nečetl. Nestojí mi to za to.

Zajímalo by mne ale, proč nenávidíte vlastní národ a chcete ho zničit. Nenávidíte své děti a vnoučata? Proč? Nesnášíte češtinu a chce aby z pokladnice lidstva vymizela jako třeba gótština? Proč? Nechápu Vás. Vůbec Vás nechápu.

Leckterého sebevraha nebo zločince dovedu v jeho konkrétní situaci pochopit a soucítit s ním. Vás ale nechápu. Připadáte mi jako mimozemšťan - figurka v počítačové hře.

9 1
možnosti
Foto

Zničit náš národ chtějí lidi jako Konvička, lidi z IvČRN, lidi jako vy.

Zničit ho chtějí ti kdo chtějí znovu zavést totalitu a vnucovat někomu co si má či nemá myslet

0 8
možnosti
Foto

Zkuste založit hnutí IvČRCh (Ch = chceme). Aby bylo vidět, že to myslíte vážně. Uspořádejte demonstraci a na transparenty napište oblíbené pasáže z koránu (o nutnosti pobít nevěřící a pod.)

A uvidíme, co na to hlas lidu. (Hlavně nezapomeňte na poslední vůli). ;-D

8 1
možnosti
Foto

Proč bych to měl dělat?

Mě je zcela jedno kdo v co věří, jak se obléká...pro mě je důležité to jestli dodržuje zákon. Pokud ho někdo porušuje pak je ho potřeba konkrétního jedince potrestat. Zatím je v ČR minimálně na hraně zákona hnutí IvČRN (ne muslimové) a je řazeno mezi extremisty.

Dále je pro mě důležité aby naše země jako jedna z nejbohatších na světě převzala svůj díl odpovědnosti za situaci ve světě a pomohla těm, kteří pomoc potřebují

0 7
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2554x
Čověk, kterému není lhostejná budoucnost jeho dětí a vnoučat. Podporovatel TOP09.

Každý má právo dělat cokoliv, co nezakazuje zákon!

Nechci se dožít doby, kdy u nás bude opět někdo persekuován kvůli víře, etniku či národnosti nebo jinému důvodu na základě principu kolektivní viny.